Når begynte kvalmen?

Idag!!!! 6+1, får ikke i meg noe mat, vil bare kaste opp.. Blir kvalm bare jeg kjenner lukta av mat :-( men samtidig deilig med symptomer :-)

Sist gang begynte det i uke 7/8. Og i dag er jeg superkvalm, må holde meg hele tida for å ikke brekke meg og så å spy. :( Det kunne jeg vært foruten, virkelig ...

Er 4+1 og merka jeg ble bilsyk på fredag. Kvalmen har bare eskalert hos meg fra gang til gang, men alltid kommet fra uke 6.

Kanskje jeg blir kvalm senere, ser det er flere som har født flere ganger som blir kvalm senere og senere for hvert svangerskap.. jaja, da er det ikke sikkert jeg slipper unna! :-(

Kjente det først i går, var da 6+0. Småkvalm og uggen, og litt svimmel. Gikk over etterhvert, påvirker ikke sulten noe særlig. Litt mer i dag, men hjelper å slappe godt av.

Hadde det litt med førstemann, men gikk over rundt uke 12.

Sist begynte kvalmen i ule 4, og begynte å spy flere ganger om dagen 6+0, som varte ihvertfall til jeg var rundt 20 uker. Nå er jeg 5+1 og merker ikke noe til kvalmen enda, så nyter det så lenge jeg kan!

4+5 idag og på vei til jobb idag kom den. Heldig er jeg bare kvalm når jeg er sulten (var ihvertfall slik siste graviditeten) så en tur innom Narvesen løste problemet :-)

Back
Topp