Når begynte kvalmen?

Mammantilprinsen

Ønsker nummer 2 ❤️
Sist gang kom kvalmen akkurat 6+0. Fortsatt ikke kvalm enda, så gruer meg til neste uke.

Hva med deg? Kvalm enda? For dere som har født før, når ble du kvalm sist? :)

Veke 6 første gong, og litt seinare andre gong (begynte vel rundt 7, men slo til for fullt i veke 10). No er eg 4+3 og lykkelig for kvar dag utan kvalme.

Tror det begynte mellom 5-6. Var helt elendig. Gikk ned fem kg-var såå dårlig

Var ikke kvalm en eneste dag sist.. Krysser fingrene for at jeg slipper det nå og, da jeg helt seriøst går heller igjennom en fødsel enn å ha omgangssyke..

Var kvalm fra 6+3 forrige gang, er 6+3 i morgen og veldig spent på om kvalmen kikker inn for fullt snart. Var styggkvalm på lørdag, men det gikk over :-)

Med førstemann spydde jeg fra uke 5 til 22 opptil 10 ganger om dagen. Med lillebror var jeg kun sjuk på båten kombinasjonen med sjø og gammel disel gikk ikke bra.

Satser på at det blir slik nå også!

Jeg hadde HG fra ca uke 8 (var kvalm før det, men lå ikke hele dagen og kastet opp) til ca halvveis. Fra ca uke 17-18 ble jeg bedre litt etter litt. Var kvalm ut svangerskapet med begge, men klarte å unngå å kaste opp etterhvert så lenge jeg ikke ble sulten.

Nå har jeg vært småkvalm siden uke 4-5, blir veldig fort bilsyk, men ingen oppkast enda. Kastet opp opptil 20 ganger dagen på det verste sist. Håper jeg slipper det igjen!

Tror kvalmen startet 6+0, og det har blitt litt verre for hver dag (er 6+4 i dag). Har heldigvis ikke spydd enda, men har mye brekninger og kvalmen følelse i kroppen :/

Min begynte allerede 4+6.. Unødvendig tidlig spør du meg!! Haha.. Uff..

Begynte før e testet positivt :/ samme forrige gang å da spydde eg helt tel e va 5 mnd på vei :/ håper det ikke blir like lenge den her gangen :)

Jeg er 6+3 i dag, ikke vært noe spesielt kvalm annet enn når jeg blir sulten, men da er det bare å spise så går det over :) Ser at det er flere som sliter med kvalme mye værre enn meg, jeg slipper vel ikke unna jeg heller. Nyter dagene nå som jeg er i fin form, brått så kommer vel kvalmen for fullt! Hater å være kvalm så krysser alt av fingre og tær for at det ikke kommer :hungover::)

Kvalm fra uke 6+0 sist. Nå begynte den litt uti uke 5...

Begynte i uke 8 og varte til uke 35 så hadde jeg to ukers opphold så begynte det igjen frem til jeg fødte :p

Jeg var kvalm begge mine tidligere svangerskap. Med minste spydde jeg daglig en periode. Husker kvalmen meldte seg allerede før positiv test, men varte bare frem til uke 16 omtrent.

Nå er jeg bare 4+5 og er i fin form enda. Nesten så jeg håper på kvalme, så jeg kan føle meg mer gravid ;)

1. Fra uke 4-12. Men var ikke altoppslukende
2. Fra uke 9-19. Innlagt i uke 10, bedre etter uke 12
3. Fra uke 3-24 og 30-34. Innlagt uke 7-9. 13. Og 19
4. Fra uke 4 til nå og kjemper for å unngå innleggelse

Var aldri kvalm med den jeg mistet 6+0.

Kvalm fra ca uke 5 med frøkna, men ikke ille. Kastet aldri opp. Gikk over i uke 13 ca.

Kvalm fra uke 4 nå Følt meg superfin i dag da! Bortsett fra når jeg skal spise. Første biten er vanskelig

1. Fra uke 4-12. Men var ikke altoppslukende
2. Fra uke 9-19. Innlagt i uke 10, bedre etter uke 12
3. Fra uke 3-24 og 30-34. Innlagt uke 7-9. 13. Og 19
4. Fra uke 4 til nå og kjemper for å unngå innleggelse
Samme her... Vil ikke bli lagt inn denne gangen! Fysj

Back
Topp