Når begynte du med mammaklær?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Jeg måtte kjøpe meg mamma bukse i uke 7-8.. Buksene mine passet, men det var veldig ubehagelig- så jeg byttet ut mine med mamma ola bukser i samme str som jeg bruker :)

Tror jeg begynte å gå med mammaklær rundt 12-13 uker!! Litt blandet i starten, men det tok bare ett par uker før buksene plutselig ikke passer lengre:)

Aldri brukt. Finner sjeldent bukser i min str fra før så holder meg til tights og kjole/langt singlett.

Begynte vel i uke 13-14. Kunne fortsatt bruke mine egne, men syntes det var ubehagelig.. nå passer ikke mine egne lenger...:-p er uke 19 nå.

Måtte finne fram i uke 11-12. da hadde æ ikke vanlige bukse som passa meg mer... har allerede pakka bort 2 par mammabukse som æ brukte med storesøstra til æ va 7-8mnd på vei, mens dem blei pakka bort i forrige uka når æ va 19uke på vei...

Har glemt det allerede, men tror jeg begynte med mammabukser rundt uke 7-8. Hadde da allerede gått med strikk i knappene en stund. :P Mammatopper startet jeg med i uke 12-13, da svangerskapet ble offisielt.

Ganske tidlig, kanskje ca uke 8-9? Men det var bare fordi jeg ble så oppblåst utover dagen da :P Ble fort lei av å gå i joggebukser hele tiden :wacky:

Tror det var uke 8-9 her også. De vanlige buksene passet, men var så øm i livmora at det var skikkelig ubehagelig å ha på.

Begynte samme dag som innsett (IVF), var veldig hoven i lang tid etter det, og når magen "roa litt ned" hadde jeg bulk og syntes absolutt det var behagelig med mammabukser, så prøvde aldri mer de normale klærne mine :P Går i samme bukser ennå da ;)

har to mammabukser, men kan fortsatt bruke de vanlige klærene mine, s går mest med vanlige klær:) er 23+2

Har enda ikke hatt bruk for mamma klær. Bor i joggebuksene mine og Tunika :p jeg er jo nokk så stor, så jeg har bestandig gått med store klær :p så satser på at jeg slepper å kjøpe nye klær :p

Mammabukse rundt uke 12 tror jeg, da var det så ubehagelig stramt med vanlig. Hadde hatt strikk i buksa lenge da. :-P

Jeg har en mammabukse, men bruker mest mine vanlige klær :) men må nok få til anskaffelse av noen flere mammabukser snart, da mine bilder begynner å bli litt ubehagelige!! :)

Begynte å bruke en bukse før uke 12, men bare når vi skulle noe.

Ble mer etter uke 12, men går for det meste i joggebukser :)

Begynner neste uke når jeg får lønn, er da i uke 21. har ikke noe anna enn 2 joggebukser å gå i lengre så når d kommer penger på konto er det rett avgårde!

Back
Topp