Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Uke 14-15 tror jeg..Klarte bare ikke gå med de vanlige buksene lengre. Toppene gikk fint, men hadde ikke sjans til å få igjen buksene og ikke hjalp det med strikk heller... Slaget var tapt! haha
Rundt uke 14-15 med mammabukser jeg også med samme grunn. Brukte vide gensere og topper frem til uke 18 ca for jeg skjulte magen på jobb og begynte å bruke mamma t-skjortene til H&M etter det
Rundt uke 19-20 mener jeg det var. De er fortsatt litt løse over magen nå syns jeg da, men har ikke sjans til å få igjen knappen på de vanlige buksene mine lenger.
Begynte med gravidbukser tidlig, uke 13-14 eller noe. De gamle passet fortsatt, men gravidbuksene var så mye mer behagelig. Bruker fortsatt de jeg kjøpte da og er 29+4 nå. Har brukt endel av de samme toppene som før, men nettopp kjøpt noen få gravid/ammetopper.
Ble shopping i dag, fornye litt i klesskapet. For at buksene skulle potensielt passe de to neste mnd også så kjøpte jeg s istedenfor xs. Fortsatt litt store, men tror de skal passe resten av svangerskapet da håper s fortsetter å passe etter jeg har fått ut ungen og, for buksene er helt fantastiske. Heter jegging jane, er fra Cubus og koster 199,- er olabukser med mid waist og masse stretch .. Kanskje de som ikke har så mye tilgang til gravidklær kan teste de buksene?