Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg får faktisk på meg klærne mine fortsatt. Har en gravidbukse jeg bruker når magen føles stram og trenger litt støtte liksom. Bærer veldig høyt og ikke gått opp i vekt (var tung fra før). Så føler meg veldig heldig!
I uke 9 måtte jeg "kapitulere", umulig å ha på seg vanlig bukse! Er andregangs, så magen kom tidligere og lengre ned enn første! Babyen ligger veldig langt ned, har gjort det hele tiden, så har hatt problemer med buksene og å kunne sitte behagelig! Gensere/topper begynte jeg med først i uke 14/15...
2 gangs her også. Buksene måtte byttes med mammabukser i uke 11-12, det ble for ubehagelig å ha på vanlig bukse. Har brukt mye vanlige gensere gjennom hele svangerskapet, så lenge de har gått over magen. Men kjøpte vel 2 mammagensere også.
Måtte kjøpe mammabukser rundt uke 14-15 tror jeg, men bortsett fra det har jeg brukt mine vanlige klær bruker fortsatt samme buksestørrelse også, får bare ikke igjen knappen på de vanlige buksene mine siden jeg stort sett bare har high waist bukser!
Ca uke 12
Er andregangs, og var igjennom en SA bare noen uker før jeg ble gravid igjen - så kroppen hadde vært i gravidmodus en god stund allerede. Var veldig oppblåst, og orket ingen stramme ting.