Når begynte du å bruke gravidklær?

M

Moderator Kristin

Guest
Jeg begynte ganske sent selv, Men når begynte du?
 
Ikke begynt!
Men har kjøpt noe som er på vei nå da.. er bare så vidt noe av det jeg bruker passer.
 
I uke 16 ble jeg så øm nederst i magen at jeg da kjøpte inn og begynte med gravidbukser. Liker de veldig godt og syns de fremhever magen på en fin måte, men passer fremdeles mye av vanlige bukser/shortser, så bruker en kombinasjon. Uke 20+6 nå.
 
Begynte i uke 15, men kjenner jeg burde begynt før det også. Gikk i lenger periode med kvalme hver gang dongeribuksene kom på, så gikk som oftest kun med treningstights på grunn av det.
 
Uke 15. Hadde stretchy ikke-gravid bukser før det og gikk ned i vekt pga dårlig appetitt. Bærer dessuten dypt så vanlige bukser passet lenge.
 
Brukte ikke gravidbukser før rundt uke 19, brukte løsere bukser (ikke jeans med andre ord) før det, ble kvalm ved bruk av stramme jeans sånn rundt uke 10. Bruker også vanlige kjoler, bukser med strikk i livet, skjørt med strikk i livet, vanlige gensre og t-skjorter nå også.
 
Uke 8-10 :p Men begynte først med vanlige tights og kjoler allerede fra uke 5. Ingenting passet :D
 
Brukte ikke i forrige svangerskap, denne gangen begynte jeg å bruke da jeg var ca 5mnd+
 
Har fortsatt ikke begynt med noen, men fikk tips om gravidpute om natta pga såre hofter om morgenen så det har jeg såvidt begynt med.
 
Begynte i uke 8 eller 9, 3.gangsgravid. Fikk fortsatt på meg de vanlige buksene, men de presset alt innover:p Er mye gåing og bøying på jobb, etter en dag der jeg kastet opp fordi buksa var så ubehagelig begynte jeg å bruke gravidbuksene:laughing002
 
Jeg begynte ganske tidlig, uke 7 eller 8 tror jeg. Hadde et par bukser liggende fra tidligere. Jeg ble oppblåst og kvalm tidlig, så det var tortur å gå med vanlige bukser som strammet over magen, spesielt når jeg satt på jobb hele dagen.
 
Startet med noen t-skjorter nå i uke 27, men bruker vanligvis veldig vide klær, så det meste passer ennå, men nå starter jeg å merke at klærne har krympet endel.
 
Har ikke begynt med gravidklær enda :oops: tenkte å kjøpe et par jeans nå som temperaturen faller fremover. Eller har jeg bare brukt singletter en str større og harems buksene fra cubus. Stretchy gensere og jakker også. Unødvendig å kjøpe masse ting man bare bruker kort tid:happy:
 
Begynte med gravidbukse fra uke 8. Jeansene ble for trange og det var ubehagelig å ha knappen igjen hele arbeidstiden.
 
Back
Topp