Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det husker jeg ikke. Det var sannsynligvis en gang mellom 0 og 8 måneder og sannsynligvis nærmere 8 måneder enn 0 måneder. Utrolig hvor fort man glemmer sånne ting, kanskje like greit, det viser jo at det var en svært liten del av livet. Han på 3 våkner stort sett en gang på natta nå for tiden da, men da kommer han bare selv inn til oss og sover videre der. Jeg sover selv sjelden en hel natt uten å være våken en eneste gang.
Tuppa sov hele natte fra hun var noen uker og frem til tre-fire mnd. Også var det alt fra en til sikkert ti oppvåkninger ila natta, alt ettersom utviklingsprang og tenner. Og dette varte til hun var over 1,5 år. Nå sover hun stort sett hele natta igjen[emoji4]
Hvis mi ikke fikk sove nok på dagtid så var det mer våkentid på natta. Så tror du bare må orøve deg frem, og finne ut hva som er best for ditt barn. Og det er ganske vanlig at babyer ikke sover natta igjenom før de er borti to år.
Eldste her var fem år, mellomste litt før to år og minsten som er to år nå sover hele natten om han får sove i dobbeltsengen med oss, så der har han sovet siste halvåret [emoji23]
Så, jeg tenker at babyer bør få sove når de er trøtte jeg, ikke stress med det. ( men så spørs det om jeg er den rette å spørre da[emoji23])