Når begynte deres hcg-nivå å stagnere?

håp2017

Forelsket i forumet
Etter en spontanabort i uke 13 i april, og nå så langt 21 dager med blødninger dette svangerskapet (14 uker i morgen), er jeg sliten og vil ha svar [emoji52] Har sett liv på privat UL i uke 10+6, da hadde jeg hatt blødninger i en uke. Har fått henvisning og time på sykehuset om 1,5 uke.
Hcg ble målt i uke 10+0 og 12+0 og var på 107.000-106.000. Legen sa på forhånd at hun forventet en stigning. Leser at det er vanlig at nivået synker fra uke 14 og blir stabilt. Lurer derfor på når deres sluttet å stige? Og hva var tallet?
Prøver å holde motet oppe, men er tøft noen dager [emoji53]
 
Aldri målt så vet ikke, men finner flere tabeller som denne på nett hvor trenden snur rundt uke 8-11.
Å forvente stigning såpass sent i trimesteret virker rart på meg... o_O

IMG_1770.GIF
 
Når du har kommet så langt så er det ikke vanlig å sjekke stigning av hcg, da er det UL som gjelder. Så merkelig av legen.. Håper alt står bra til på neste ul også, skjønner det er slitsomt :confused:
 
Når du har kommet så langt så er det ikke vanlig å sjekke stigning av hcg, da er det UL som gjelder. Så merkelig av legen.. Håper alt står bra til på neste ul også, skjønner det er slitsomt :confused:

Ja, forsøkte få time til det, men d var nyttesløst i følge legen, så måtte gå privat. Gjorde d og alt så ok ut, men d var jo ikke deres jobb å finne ut hvorfor jeg blør, og når d har fortsatt er det vanskelig å holde på positiviteten fra siste UL [emoji52] Takk [emoji173]️ 1,5 uke føles alt for lenge ut akkurat nå!
 
Ja, forsøkte få time til det, men d var nyttesløst i følge legen, så måtte gå privat. Gjorde d og alt så ok ut, men d var jo ikke deres jobb å finne ut hvorfor jeg blør, og når d har fortsatt er det vanskelig å holde på positiviteten fra siste UL [emoji52] Takk [emoji173]️ 1,5 uke føles alt for lenge ut akkurat nå!

[emoji813]️
 
Ja, forsøkte få time til det, men d var nyttesløst i følge legen, så måtte gå privat. Gjorde d og alt så ok ut, men d var jo ikke deres jobb å finne ut hvorfor jeg blør, og når d har fortsatt er det vanskelig å holde på positiviteten fra siste UL [emoji52] Takk [emoji173]️ 1,5 uke føles alt for lenge ut akkurat nå!

Skjønner at dette må være kjempe slitsomt. Synes og legen din tar vell lett på bekymringene dine.
Fikk blødninger tidlig i forrige svangerskap (uke 11+noe) og ble sendt rett fra legevakten og inn til UL. Dette var på en søndag, så derfor jeg møtte på legevakten på sykehuset.

Krysser fingrene for at alt er bra med lille!
 
Takk for god-ord [emoji173]️ Har fått påvist blod i urinen for andre gang nå- svaret er enda ny hcg taking i morgen [emoji15]
 
Takk for god-ord [emoji173]️ Har fått påvist blod i urinen for andre gang nå- svaret er enda ny hcg taking i morgen [emoji15]

Bør ikke heller urinen testes?? Kan være UVI..
Syns legen din er litt merkelig o_O
 
Takk for god-ord [emoji173]️ Har fått påvist blod i urinen for andre gang nå- svaret er enda ny hcg taking i morgen [emoji15]

Tenker også UVI!
 
Jeg synes også det er veldig merkelig å drive og måle HCG når du er så langt på vei, det vil jo ikke bli riktig.
 
Fikk flytta timen min til i dag i steden! Alt så bra ut [emoji38] fant ikke årsak til blødning eller blodet i urinen som også slo ut i dag, men nå er jeg så sykt letta [emoji173]️ endelig kan jeg begynne å nyte at formen er fin og få glede meg! I følge ul er jeg 14+0 i dag
 
Fikk flytta timen min til i dag i steden! Alt så bra ut [emoji38] fant ikke årsak til blødning eller blodet i urinen som også slo ut i dag, men nå er jeg så sykt letta [emoji173]️ endelig kan jeg begynne å nyte at formen er fin og få glede meg! I følge ul er jeg 14+0 i dag

Så flott!! :D
 
Fikk flytta timen min til i dag i steden! Alt så bra ut [emoji38] fant ikke årsak til blødning eller blodet i urinen som også slo ut i dag, men nå er jeg så sykt letta [emoji173]️ endelig kan jeg begynne å nyte at formen er fin og få glede meg! I følge ul er jeg 14+0 i dag

Åh, så bra! :D
 
Back
Topp