Når begynte dere å føle dere gravide?

Fargeklatten89

Elsker forumet
Når følte dere det? Sist jeg var gravid fant jeg det ut med ultrasvak test 12 DPO , fikk gravid 1-2 13dpo. Denne gangen mistenkte jeg noe ca 9 DPO tror jeg, positiv digital 12dpo.

Er i dag 4+0 - føler lite igrunn... :)

Når følte dere det? Sist jeg var gravid fant jeg det ut med ultrasvak test 12 DPO , fikk gravid 1-2 13dpo. Denne gangen mistenkte jeg noe ca 9 DPO tror jeg, positiv digital 12dpo.

Er i dag 4+0 - føler lite igrunn... :)

Jeg følte meg gravid etter ca. 6 uker. Svimmelheten og ekstra følsomme bryster var det som gav meg mistanken. Tok en test, og jammen var den positiv :) Er nå 7+2. Jeg er blitt fortalt at man skal være glad så lenge man ikke plages av de typiske gravidplagene som alle skryter av. De kommer nok :):Heartblue

Føler meg ikke særlig gravid enda, og er litt bekynret av den grunn etter en MA og to SA så er det ett savn med sterke symtomer!:confused:

Jeg visste det en god stund før positiv test. Testet 2 negativt, og fikk svak positiv 3 dager før ikm. Fikk ikke sterk test før 1 uke etter ikm. Men symptomene er der: trøtt, murringer og pupper som bare ble ømmere og ømmere, og magen ble ballong allerede før ikm... :S :P

Så har egentlig følt meg gravid hele tiden. Men ekstra bekymret denne gang etter 3 sa, samtidig som jeg har en helt annerledes følelse av at det går bra denne gang.. Rart å beskrive.

Jeg visste det en god stund før positiv test. Testet 2 negativt, og fikk svak positiv 3 dager før ikm. Fikk ikke sterk test før 1 uke etter ikm. Men symptomene er der: trøtt, murringer og pupper som bare ble ømmere og ømmere, og magen ble ballong allerede før ikm... :S :P

Så har egentlig følt meg gravid hele tiden. Men ekstra bekymret denne gang etter 3 sa, samtidig som jeg har en helt annerledes følelse av at det går bra denne gang.. Rart å beskrive.

Jeg hadde kjempe ømme pupper når jeg mistet tvillingene i september, men da gikk jeg hele tiden ned en magefølelse som sa at dette ikke kom til å gå.

Andre SA'n kom så tidlig at der rakk jeg ikke å få mer tegn enn litt mensen murring og litt ømme pupper. Denne gangen også fikk jeg følelsen av at det ikke kom til å gå bra!

Denne gangen er ikke puppene ømme omtrent litt over vortene, lite kvalme og lite tegn generellt, men likevel en merkelig følelsecav at kanskje det kan gå bra denne gangen!

Håper følelsene våre om at det går bra stemmer!

Har "vært gravid" siden 2 dager før ikm. Masse mensmurringer( pleier ikke ha så mye) og verk som en øm klump nedi magen. Ømme pupper og oppblåst mage. Nå er det tungt å trene og jeg er periodevis veldig uvel og kvalm. Er 6+0 idag. :)

Sist følte jeg meg gravid først ved uke 11+4, det var første UL og magen syntes littebittegranne :) :P

Håper på en tidlig UL denne gangen slik at jeg får følelsen igjen ;)

Vi hadde assistert befruktning. Innsett av 2 embryo på en fredag og førstkommende tirsdag følte jeg meg gravid! Følte meg supergravid til jeg var 5+1, så kom usikkerheten og mindre graviditetsfølelse. Nå må jeg bekrefte det for meg selv med graviditetstester.....
Nervevrak, ja jeg vet det ;) men vi har vært igjennom så mye og veien har vært så lang for dette!

Jeg har alltid fått ømme bryst, og mensmurringer sånn 1-2 uker før jeg får mensen, og jeg har regelmessig mens.
Denne gangen tenkte jeg ikke noe over det før 2 dager før mens skulle komme. Tenkte over at jeg ikke hadde fått de vanlige symptomene på mensen denne gangen.

Så kom det 1, 2 og 3 dager uten å ha fått den, men fikk litt brun utflod 3 dagen over mens.
Tok test 5 dager over og kom to streker.
Etter det har jeg fått ømme bryst, føler meg oppblåst, har gass i magen, og er mega trøtt! :)

Puppene er begynt å bli mer ømme, kvalmen har begynt å melde sin annkomst og jeg er trøtt! Så nå begynner jeg å føle meg gravid, men det er vel ikke helt gått opp for meg enda!

Sniker fra oktober, da jeg tror jeg like gjerne kan havne i november etterhvert. Ut fra tidlig ul må EL ha vært fire dager etter eg trodde. Det betyr at jeg var kvalm fire dager før IKM.

Back
Topp