Når begynnte kvalmen hos dere?

Lykkelig86

Flørter med forumet
Sitter og håper på at jeg snart skal bli kvalm, føler meg så mye mer trygg på at alt er ok når kvalmen tar meg. Husker ikke når jeg ble kvalm sist gang. Er 5+5 i dag.
 
Uff, du må ikke håpe det ;) haha,. det er helt grusomt. Kom skikkelig i uke 6 her. Ble verre og verre, nå 9+5 er det passe ille her..
 
Jo men har vært sjikelig kvalm de 2 andre gangene jeg har fått barn, den siste gangen i sommer var jeg ikke kvalm og da hadde ikke hjertet begynnt å slå. Så ja VIL bli kvalm og heller slite med det :) misunner alle dere kvalmne :) men kanskje den kommer i løpet av noen dager da :)
 
Kom mellom uke 6 og 7
 
Kanskje uke 4 hos meg.. Var kvalm lenge før jeg oppdaget at jeg var gravid.. Nå har det gitt seg tror jeg :) er 7+1 idag :)
 
Jeg har vært kvalm fra uke 3+ et eller annet, men det kan ha vært Crinone sin skyld i starten (medisin jeg bruker). Nå derimot er det helt forferdelig. Blitt verre og verre fra slutten av 4+. Jeg har hittil gått ned 1 kg i juleferien, enda jeg spiser så ofte og så mye jeg klarer. Jeg synes kvalmen er grusom nå, er nå 6+2.

*Taster på app på mobilen*
 
Her kom kvalmen i slutten av uke 5! Er snart 7 uker og den er her fremdeles! :) skjønner at du håper på noen tegn snart! De kommer nok! Kanskje du er så heldig å slippe kvalme! !! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
her kom kvalmen i uke 4 :( er så lei av å ikke fungere skikkelig.. håper den gir seg snart asså, sist var jeg ikke kvalm i det heletatt :p
 
Da jeg var 6 uker kom kvalmen for meg. Nå er jeg 9+6 og håper det avtar snart. Er så fryktelig sliten og lei. Misunner de som ikke er kvalme...
 
Ser at det er flere som ikkje begynnte å bli kvalm før uke 6, så da får je bare smøre meg med tålmodighet :)
 
6+2 eller 6+3, men greier å holde den i sjakk ved å spise...og det kan jo være dumt med tanke på vekta :/ hehe :)
 
D her e mitt 4 svangerskap å null kvalme så langt :)
 
Kom i uke 6 en gang, og synes den begynner å bli litt bedre nå i uke 9.
 
Ikke noe enda... Ikke antydning. 5+2
 
Kvalm fra uke 5 her, er 8+5 nå, og kvalmen holder seg fast. Denne typen kvalme unner jeg ingen, så ikke håp på det. :) Er helt nede for telling.... Ned 4 kg på tre uker nå og supersliten..Må denne kvalmen snart ta slutt!!:gen026
 
Ser ut som den kommer nå - uke 9..
 
Er 6+6 og den kom snikande for ca ei veke sidan, siste 3-4 dagane har den vore plagsom og eg merkar at det økar :(
Men eg kan trøste meg med at eg er egentli i masse bedre form dinna gongen enn forrige gong :)
 
Back
Topp