Når begynnte barnet ditt og rulle?

Snuppa er 5mnd i dag å ruller ikke enda. Ukontrolert fra rygg til mage ;) men hu har fått en tann :p

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Her går han ikke fra rygg til mage enda, så er ikke noe rulling her. Skal heldigvis til hs den 2 januar, så skal lufte min bekymring til motorisk utvikling frem til nå...

❤ Sondre 29.07.13 ❤

Har rulla fra rygg til mage 2 ganger, men det er 2-3 uker siden og virker ikke så interessert i å gjøre det mer:-P hs syns han var på god vei og var veldig fornøyd:-) sa bare at jeg skulle hjelpe han rundt ofte for å vise;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi å øver hver dag med å legge henne over på siden å lokke med leker samtidig som jeg holder på hoftepartiet. Hun bruker da mage og sidemuskler å løfter seg rundt. Selv klarer hun å legge seg over på høyre side. Vi skal til hs og fysioterapi i begynnelsen av januar; )

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Her ruller hun over til magen nesten så dort jeg legger henne ned på ryggn:) det hae hun gjort i 3 uker nå, hun er litt over 5mnd.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Endelig fra rygg til mage! Har vært nesten i lang tid nå. 5 1/2 mnd.

Klarte det første gang 20 desember, og i går fikk han dilla :) Men kommer ikke fra mage til rygg enda da.

Fødte en gutt 20. juli 2013

Tulla her rullet fra rygg til mage 3mnd og 8 dager andre veien 3,5mnd. Hun er i skinner pga hd og snur seg med den å;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp