Når begynnte barnet ditt og rulle?

Sandra1987

Glad i forumet
Når begynnte barnet ditt og rulle? Frøkna mi er 5mnd og ruller seg over på siden. Hun kan ake seg ut av sengen (har ammeseng) men hun ruller ikke helt rundt enda. Lå deres barn mye i babygymmen eller på teppe på gulvet? Hvor gamle var de da de begynnte?

♡Prinsesse 14 juli♡

Min gutt begynte med det da han var 4,5 mnd. Ligger ikke på timesvis under babygymmen eller lekematten, men litt nå og da. Nok til at han fant ut det var greit å komme seg over på magen i allefall, men han kommer seg ikke tilbake enda.

Min jente kan bare rulle fra mage til rygg, men ikke motsatt. Dette begynte hun med rundt 4 mnd. Men hun bruker foten noen ganger til å svinge seg til siden. Hun ligger på leketeppet litt hver dag, men ikke så veldig lenge i slengen.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Blir 5 mnd 26des. Hun ruller ikke men roterer :p ligger mase på leikematta si, under lekestativ og uten :)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Han ruller ikke fra rygg til mage enda uten et lite dytt i rompa. Regner med han klarer det snart. Han ruller mye over på siden på teppe eller i babygymen. Prøver å la han ligge på teppe mye av dagen :) Han er 5 mnd om en uke.

Fødte en gutt 20. juli 2013

Min var tidlig ute med å rulle, hun var 3 mnd. Nå er hun overalt.. Står en stund i krabbestillingen.. Er så rart med denne utviklingen, vetla er helt lik storebroren når det gjelder det motoriske. Mellomste jenta vår var tidlig ute også,men ikke sånn som dette

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

gutten vår ligger veldig mye på gulvet og han begynte vel å rulle seg fra rygg til mage for noen uker siden :) Han er straks 5 mnd :)

Mi begynte å rulle fra rygg til mage når ho var ca 4 mndr :)
Gjorde d noen ganger før det og, men d var nok ikkje helt bevisst ;)

babyjente 27 Juli ♡

Hun ruller over på siden, men mangler liksom den siste lille dytten før hun kommer seg helt over. Men hun roterer rundt i sirkel da ;) Så hun klarer og flytte mye på seg :)

♡Prinsesse 14 juli♡

Min begynte å rulle fra mage til rygg litt før hun var 5 måneder, men mangler fortsatt den siste puffen for å rulle andre veien. Hun ligger på gulvet endel, hun trives bedre der enn i vippestolen.

Hu her har akkurat fylt 5 mnd og har begynt å snu seg på siden om natta. Bytter mellom ryggen og sia. Har snudd seg på magen noen ganger i sofaen. Hu nekter å ligge på gulvet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Gutten min var 5 mnd 7.des.
Snudde seg fra mage til rygg 30 september (2mnd og 3 uker) og i dag snudde han seg første gang fra rygg til mage Superstolt mamma!❤️

Vår klarte å rulle for første gang fra rygg til mage da han var 3,5 mnd. Men han begynte å rulle skikkelig mye da han var 4 mnd:-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Han begynte da han var ca 3 1/2 mnd. Alt for tidlig for min smak! :p
Nå ruller han begge veier men ikke alltid kontrollert fra rygg til mage. Hender det går litt fort og bakhodet får seg en liten trøkk :P Selv om det så klart alltid skjer på et teppe eller noe av det mykere slaget...
Men, men... Mannfolka mangler jo noen skruer så dette er vel naturens måte å bidra litt på da... ;)

Var 5 mnd 13 des, og begynte å rulle fra rygg til mage og mage til rygg (innimellom i vertfall) for en liten uke siden :)

Back
Topp