Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nå har vi det meste ifra før, men kommer nok uansett ikke til å kjøpe noe særlig før etter ordinær ul.
Syns ihvertfall det er altfor tidlig for vår del å skulle kjøpe noe enda, da jeg knapt nok er 5 uker på vei.. Kjedelig om man skulle kjøpe noe, å det går galt tenker jeg...
Skriver fra iPad - Gulljenta født juli 2011 - termin april 2014
Begynner ikke før etter uke 20, kanskje nærmere uke 30 men det er fordi det har gått galt for meg i uke 20 før..men jeg har et par venninner som har troa som jeg har fått noe av alt
Har det meste fra før etter snuppa (bortsett fra gutteklær hvis det viser seg det er en gutt da). Det som det viser seg vi trenger blir sikkert kjøpt før og etter jul når butikkene har masser av tilbud. Oul blir vel i november tror jeg, så det passer fint med tiden også
Forresten, sist gang kjøpte jeg vel en body med "i ♥ dad" på allerede i uke 6 eller noe. Men det var litt mer på gøy enn for å handle så mye
Jeg har veldig lyst til å kjøpe litt klær eller no sånnt
Har kjøpt en kommode som vi kommer til å ha klærne til den lille i Fant en som jeg ville ha på salg, så da måtte jeg bare slå til
Vi har alt av utstyr og blir det jente igjen har vi masse klær. Kjøper nok en body eller noe lignene når jeg runder uke 12. Resten venter jeg til etter ordinær
Uff ja, jeg hadde alt for knappe to mnd siden, men da solgte jeg unna alt,tilogmed tre vogner. Angrer veldig nå ja! Men tror ikke jeg skal handle noe før jule tider. Klær begynner jeg nok med før da,for de er så søte og små<3
Vi har solgt eller gitt bort det aller meste som ikke er i bruk, skulle jo ikke ha flere Så vi må vel handle litt denne gangen også, men regner med at vi drøyer det til utpå nyåret. Kommer nok til å kjøpe mye brukt, så kommer jeg over noe tidligere så kjøper jeg vel. Men venter til etter oul uansett, selv om vi ikke skal vite kjønn
Vi har jo både en gutt og en jente fra før, så vi har det aller meste. Men jeg vil jo ha litt nytt også. Men kommer til å vente hvertfall til etter ordinær UL