Når begynner...?

Begynte sist tirsdag=) Jobber deltid=) heilt good=)

Begynner nok på skole til høsten, permisjonen er over i april.

Permisjonen går ut i slutten av februar, men tar 6 uker ulønna, så begynner å jobbe 1.april! Gleder meg faktisk til å begynne å jobbe jeg! [:)] Trives utrolig bra på jobb, og er ikke helt skapt for å gå hjemme nei.....

Blir hjemme til august jeg. jobber i bhg pg er bare tull å jobbe 2 uker i juni før bhg stenger. Drar til Thailand på torsadg og blir borte i 4 uker så blir nå 5 uker uten lønn. Pappaperm i 5 uker nå.

ORIGINAL: velonita

begynner ikke før i august jeg [:D][:D]
så fremst jeg finner meg jobb da..

samme her :-)

Jeg har jobbet i 2 uker alt jeg [:)] Har gradert permisjon

skal tilbake 19mai..jobbe litt, før jeg skal ta ferie.

4. april. MÅ finne meg ny jobb til da for jeg vil ikke tilbake til den jeg har nå... [&:]

begynner 28.feb og skal jobbe t.o.m 1 juni, mens pappaen har perm. så har eg 3 uker ferie og 7 uker ulønna før eg skal begynne for fullt 15.august.

forlenga det med 4 ukers ferie fra i fjor og 4 fra i år. De tre ukene ferie eg har i juni er den femte ferieuka fra 2010 og 2011+ 3 feriedager fra 2009+2 avspasseringsdager eg ikkje hadde brukt.

I April[:)] Gruer meg skikkelig... Sambo skal ha 10 uker permisjon, så er det noen uker ferie og så er det barnehagen[8|]

ORIGINAL: mokkakka

ORIGINAL: MrsPink

Starten av juni. [;)]

åh sååå lenge til?? heldig du er da[:D]

Var en del sykemeldt før jeg fødte i fjor, så ble litt ferie i permisjonen, slik at den ble forlenget, også skal jeg ha litt ferie rett etter permisjon er ferdig. Men det som er deilig er at jeg starter da i starten av juni. Så jobbe juni og to uker i juli, så er det fader meg ferie igjen. Jobber i barnehage og da har barnehagen stengt de to siste i juli. Så blir en myk start på jobb. [;)]

Back
Topp