Når begynner folk å "vise frem magen"?

Da tok jeg på meg gravidklær i dag :p Takk for svar og innspill! Gleder meg til jeg er kommet litt lenger sånn at magen faktisk rommer en baby og ikke bare mye luft osv :)

Jeg har i dag ikke skjult magen og må si at jeg ble overrasket over hvor stor den har blitt. Kulen syntes ekstra godt i gravideklær, men har bestemt meg for å ikke skjule den. Er 12+2 i dag [emoji4]

Har ikke skjult den idet hele tatt, men er lite på kontoret og har alltid på meg en cardigan, så da er det ikke så obvious + at selv om jeg har litt mage så er det for lite til at folk tør spørre :p

Har ikke skjult den idet hele tatt, men er lite på kontoret og har alltid på meg en cardigan, så da er det ikke så obvious + at selv om jeg har litt mage så er det for lite til at folk tør spørre :p
Det skal som regel litt til før folk spør. Heldigvis har de fleste folkeskikk [emoji4]

Det skal som regel litt til før folk spør. Heldigvis har de fleste folkeskikk [emoji4]
De fleste, ja [emoji14]

Men jobber med en gjeng som har en tendens til å snakke før de tenker - så litt spent på om de tør eller ikke [emoji14]

De fleste, ja [emoji14]

Men jobber med en gjeng som har en tendens til å snakke før de tenker - så litt spent på om de tør eller ikke [emoji14]
hehe, jeg gikk med minikul på magen i trange klær i flere dager før "alle" fikk vite det. Jeg hadde håpet at de som visste skulle spre ryktet så jeg slapp å fortelle. Er ikke så glad i oppmerksomhet. Og da sa hun andre dama på jobb at hun hadde lurt på det, men tenkt at det ikke kunne være det for da hadde jeg vel sagt noe ;)

Hehe[emoji4] Går i hva jeg har i skapet...Her buler det ut i baby, nyervervet babyfett og masse luft[emoji23]

Back
Topp