Når begynner dere? :)

Mammaokt2014

Etterlengtet gull i magen <3
Dere har sikkert svart før, på akkurat på det samme spørsmålet, men jeg prøver igjen :D

Når begynner/begynte dere å vaske og legge klær i skap osv?

Og når setter dere opp senga osv? ( legge på sengeklær ) osv?

Sendt fra min IPhone 5C :)

Jeg har vasket opp klærne. Men har ikke lagt på sengen, så det lurer jeg også på? Termin 5.oktober

Sent from my iPhone using BV Forum

Senga blir montert og reid på mens jeg er på føden, evt når jeg er tilbake.. Klærne til fødebaggen blir vasket når jeg pakker fødebaggen ved permisjonsstart, resten tar jeg når jeg kommer hjem:)

Eg vaska alle klena no i helgo, samt dyner, sengkle, trekk t vogn, vippestol, bilstol, leikegrind og sengekant. Trur e vil setta opp vogno og gjera den klar, men legga øve et teppe + evt myggnetting. Då sleppe ein støv og insekt oppi :)

Bilstolen e klar, samma med vippestolen.

Sengo ska malast litt, og blir redd opp ettepå, og lagt et laken øve som beskyttelse mor støv og insekt.
Voggo blir malt samtidlig så sengo, og laga klar når ho e tørr :p samme prosedyre der, men å legga beskyttelse øve ;)

Planlagt KS 09.10, greit å ha alt klart :)

Jeg har fått senga i hus i dag, men regner nesten ikke med å bruke den med en gang, tipper hun blir liggende i senga vår så å montere den er nederst på lista. Vogna har jeg ikke fått enda, den er bestilt da. Klesvask har jeg egentlig begynt med, men må nok ta de tinga om igjen kanskje. Tenker jeg begynner når kalenderen viser september. Skal til Ullared om to knappe uker så etter det har vi nok alt vi trenger i hus. Før det kommer jeg ikke til å ordne noenting.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har termin 11. oktober. Vi kommer til å montere alt klart i slutten av september / begynnelsen av oktober.
Da vil jeg også være ferdig med å vaske alt av klær.
Skulle jeg få før så har jeg en samboer som klarer å skru sammen uten at jeg henger over og kommanderer ;)

Vi har bestilt seng, lekegrind, ny kommode og stellebord - og får nok ikke dette før midten av september, så det passer fint :)

Tar det litt etter litt.

Seng og vogn er skrudd sammen, men stellebordet blir nok ikke klart før rett før - pga bestillingstid. Har vurdert å begynne vasking av sengetøy og klær, men får se. Har lyst å pusse opp babykommoden først. Barnerommet vet jeg ikke om blir klart, får se an formen framover. Vet at jeg får babyshower ca 1 mnd før termin, så mulig vi avventer innkjøp av småtteri og evt ekstra klær til etter det. :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har fått senga i hus i dag, men regner nesten ikke med å bruke den med en gang, tipper hun blir liggende i senga vår så å montere den er nederst på lista. Vogna har jeg ikke fått enda, den er bestilt da. Klesvask har jeg egentlig begynt med, men må nok ta de tinga om igjen kanskje. Tenker jeg begynner når kalenderen viser september. Skal til Ullared om to knappe uker så etter det har vi nok alt vi trenger i hus. Før det kommer jeg ikke til å ordne noenting.

Viss du har planer om å kjøpa mammajoggebukser i str M, så kan du få kjøpa av meg. Va så usikker på størrelsen...skulle ha valgt L...kjøpt ein i kvar farge, og har kun hatt på meg den eine i 1 time ;) Den kan fåast gratis med på kjøpet av dei 2 andre :P

Om du ikkje vil, så kan andre få kjøpa :)

Alt er montert og vasket og lagt i skap, men legger ikke på sengetøyet før babyen er kommet hjem:)

Viss du har planer om å kjøpa mammajoggebukser i str M, så kan du få kjøpa av meg. Va så usikker på størrelsen...skulle ha valgt L...kjøpt ein i kvar farge, og har kun hatt på meg den eine i 1 time ;) Den kan fåast gratis med på kjøpet av dei 2 andre :P

Om du ikkje vil, så kan andre få kjøpa :)

Skal jeg ha mammabukser så blir det nok heller str XL enn M... ;)

Gjør nok ikke det før permisjonen begynner:)

Her blir d IKEAtur til uka for å handle kommode og litt.. Så etter det en gang begynner vi å vaske klær og legge i.. :)

Sengetøy legges ikke på før vi er på føden eller hjemme igjen tenker jeg.. :)

Tenkte jeg skulle begynne neste uke med vasking av klær, sengetøy, håndklær osv. Senga på rommet hans, vogna og stellebordet er satt opp. I morgen skal vi hente vuggen som skal være inne hos oss og den blir nok montert opp ganske så fort kjenner jeg meg selv rett :-P

Er i full gang :-) Nesten ferdig faktisk ;-) Godt er det..

♥♥♥Er i uke 33♥♥♥

Back
Topp