Når begynner dere

slanker

Glad i forumet
Å vaske "opp" klærne dere har/skal kjøpe til deres små?
Har tatt ned 4 esker i div str fra min datter var født og opp til 1 år. har så lyst å vase de snart, men må vel vente litt[:D]
Tok en liten titt oppi de i dag, å gud så masse fint og fader hvor smått(56- og oppover) det var[:D][:D][:D]
Man glemmer fort, husket ikke at hun var "så lita"
Andrea fikk noen klær som hun skulle bruke på dukken og det passet perfekt[:D][:D][:D]
Å nå begynner det å gå "opp" for meg at jeg skal bli mamma igjen.
Alt er glemt med min datter at hun hadde kolikk i 4 mnd gud så slitsom det var.....(sa da at jeg ikke slulle ha flere unger)[:D] og hun var masse syk det første året. fjernet falske mandler og fått dren i ørene. alt er glemt.
Hun er så herlig og gleda seg masse til å bli storesøster [:D]

Oj ble litt langt[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

begyner vel om et par mnder... vasker det og legger de i brødposer, så holder de seg rene å fine[:)]
Lærte etter Tuva, så er litt tidlig ute denne gangen[:D]

Tar det i sommerferien tenker jeg. [:)]
Gleder meg!!![:D]

skal begynne å vaske klærne ca 6 uker før jeg[:)]

Jeg har tenkt på å vaske klærne i midten av juni ca[:)] også bare legge det pent i skuffen til lille tulla[:D] Så hvis hun skulle finne på å komme litt tidligere så er klærna vasket og klare til bruk[:D][:D]

Ja klærna er utrolig små, gleder meg til å putte på lille tulla vår de små rosa kjolene [:D][:D] men skulle det finne på å komme ut en gutt har jeg et problem haha XD

Nja, har begynt å tenke på det ihvertfall [:D] Begynner å merke at tyngden kommer, så kanskje en ide å få det gjort i god tid, så jeg slipper å være altfor tung i sommervarmen og olle med klesvask. 

Dette var en super tråd.. Dette har jeg tenkt på i mange dager.. og kom frem til at det ikke er noen vits i å begynne nå, for da føler jeg at jeg må vaske det enda en gang??? kanskje ikke, men jeg tror jeg drøyer vaskingen til juli... Har alt i skuffer nå da [:)]

En måneds tid før termin kanskje ! Har funnet frem babytøyet fra kjelleren og sortert bort alt jentetøyet..Var en del rosa..  [:)]

ORIGINAL: smellielli

Nja, har begynt å tenke på det ihvertfall [:D] Begynner å merke at tyngden kommer, så kanskje en ide å få det gjort i god tid, så jeg slipper å være altfor tung i sommervarmen og olle med klesvask. 

Sign![:)]

Har begynt å gå igjennom klærene, og vasker vel litt etter litt snart tenker eg. I sommer regner eg med å være stor og tung, og plaget med varme ( snakker etter erfaring [:D]) så godt å få det gjort, dessuten skal sommeren bli brukt godt på ungene mine før babyen kommer og vi er nok mye på hytta!  

Ikke enda iallefall. Får se om vi får vite kjønnet først, blir litt lettere å sortere da [:)]

Husker ikke hvor mye klær jeg har egentlig [:)] Hadde ikke så mye til førstemann vi heller, men fikk jo haugevis [:)]

Ja, jeg har masse, ga bort alt av "ute" klærne , men tok vare på alt av "inne" klærne.
+ noe har jeg kjøpt selv[:D]

Vi kommer ikke inn i nytt hus i ny by før midten av juni, så det blir ikke noe før det iallefall[:)] Derfor har jeg ikke stressa med å handle alt enda heller... Men det kommer seg vel etterhvert. Er høy og slank, og da har lillegutt ligget godt ned i bekkenet fram til nå, så jeg har klart meg uten magen, sikkert derfor jeg ikke helt har skjønt alvoret enda[:D] Begynner å få bittelitt mage nå da (22 uker), så jeg blir vel innhentet av virkeligheten jeg også[:D]

Orker ikke tenke på det enda jeg[8D] er lat når det gjelder babyforberedelser jeg...har kjøpt 2 plagg til han, og orker ikke gå på loftet å hente eskene med klær etter Leon...
Tar det til sommeren[;)]

Vi har ikke et eneste plagg ennå, så blir nok ikke vasking av klær/kluter før i slutten av juni.
Er midt i oppussinga av barnerommet, og tenkte å lufte ut malingslukta 1-2 måneder før vi legger inn klær og andre ting hvor lukta kan sette seg.

ORIGINAL: smellielli

Samme her [:)]

Vasker alt det nye for å få bort kjemiske stoffer fra produksjon o.l. Klærne vi har etter forrige baby ble vasket før jeg pakket dem bort og har ligget urørt i egne esker, så de ser jeg ikke vitsen med å vaske om igjen.

Jeg skal holde meg litt igjen og ikke vaske før tidligst juni tror jeg. Man får jo sikkert så masse klær som også trenger en liten vask etterhvert tenker jeg også.

Er jo så kjedelig hvis man har alt klart, og det ikke er mai en gang tenker jeg!

Back
Topp