Når begynner dere å pynte til påske....?

Pleier ikkje pynte til påske. Men vi har ei påskehøne-skål til å ha godterier i, så det blir vel gjerne plukka fram i starten av april eller der omkring. (hehe, den vart sist rydda vekk då julepynten skulle fram, så er ikkje sånn veldig påskeavhengig den høna nei..:P)

Har et par kyllinger på loftet, men ikke tatt frem i år heller siden vi skal vekk til påske. Og jeg hater fargen gult så de kan jo egentlig fint bare ligge...

Pleier ikke pynte til påske, utenom å ha noen påskeliljer i vase, kanskje:)

Men har sett meg ut en del fint strikket og heklet påskepynt, som jeg skal få mamma til å lage til meg til neste år:)))

Det er ikke som om vi har huset fult av pynt, he he!!! Overkill :-p
Ungene syntes jo det er litt gøy å pynte og sånn da, så det kommer vel frem en duk/løper, noe heklet pynt og ting ungene selv har laget. 
Og greiner med egg på :) 

Da får jeg klarte opp på loftet og finne noe innen fredagen da :) 

Etter at jeg flytta hjemmefra har det hvert lite påske i mitt hjem. Men nå som vi har barn, må det bli litt.

Nå driver jeg å blåser ut egg, så vi får samlet opp en del så vi kan male de og henge de på påsketrekvister. Det blir ikke før til uka tenker jeg. Skal også lage litt pynt denne uka om vi får tid.

Tar ikke dette sånn super høytidelig med åssen dag det skal pyntes. Pynter vi i helga så gjør vi det. Ellers så tar vi det til uka :)

Vi pynter til helga! 

jeg synes det er veldig koselig å pynte til påske også, men i år blir det ikke for vi reiser bort og blir borte hele påska.
skulle vi vært hjemme så hadde jeg nok pyntet til helga tenker jeg:-)

Har aldri pyntet noe til påska. 
Men om jeg evt. vil gjøre det i framtiden ser jeg for meg at jeg tar det f.eks. palmesøndag, er det ikke det den siste søndagen før påskeaften heter? 

Nå blir det slik at dersom jeg får hjem en kylling eller noe fra barnehagen, skal den få en plass sammen med kyllingen fra i fjor. :p

Den eneste påskepynten her i huset vil bli det som lages i barnehagen. Jeg syns egentlig ikke det er så veldig pent med kyllinger og høner overalt, og gult er ikke favorittfargen...

skal nok pynte til helgen ja..syns det er koselig å pynte til høytider:)

Jeg har faktisk aldri pynta til påske før, men i år skal jeg pynte litt, og det blir nå til helgen. emoticon

Er heller ikke glad i gult, så det blir vel heller mest "vårpynt" med lette lyse gardiner, lyse grønne duker, påskeegg, og greiner med fjær og noen kjempesøte småegg jeg kjøpte på nille i hvitt og grønt. og så blir det et par vaser påskeliljer og tulipaner her og der.

Pynter man til påske ? 

Det hadde aldri falt meg inn å gidda det ...

Back
Topp