Når begynner dere å handle inn?

Begynner etter uke 12 når jeg vet vi er safe❤️

Kom over et stellebord til 150 kr i dag, vi slo til ;) ungene lurte på hvorfor vi kjøpte det. (De vet ikke noe enda) Vi måtte finne på en hvit løgn om at vi skal sette hjul på det og bruke det som avlastningsbord/trillebord på campingvogna :laughing001 man blir gode på hvite løgner :smiley-angelic006
Morsomt! :D

Har kjøpt et liiiite sett med omslagsbody og sokker i str 58:p. Har det meste fra før, men skal kjøpe vippestol. Den vi brukte sist var utgammel, så den ble kastet etter forrige bruk.

Bestilte plutselig stroller organizer i helga :facepalm: aner ikke hvordan det skjedde, men den er ihvertfall på tur til postkassa mi:angelic:

Handler inn litt og litt hver mnd, kommer det bra tilbud på nett Så griper jeg sjansen

Har det meste, men skal kjøpe et nytt bæresjal tenkte jeg, og muligens ny vogn. Får bli en gang etter 12 uker, i alle fall. Sist var jeg veldig ivrig, kjøpte vogn i januar og hadde termin i juni.

Etter oul :)
Har det meste etter storebror, så handlelisten er ikke så stor.
Men må ha vogn med plass til begge to (storebror og spira). Ellers bare de praktiske greiene som bleier ol. :p om det blir jente blir det nok å kjøpe inn bittelitt jenteklær... :angelic:

Må tenke gjennom hva vi trenger først. Har masse etter datteren vår på litt over to år. Blir spennende å se om det blir jente eller gutt denne gangen.
Men trenger sikkert litt uteklær i ulike str siden de ikke blir født på samme tid av året.

Vi må handle alt, brukt eller nytt tar vi etter hva vi får tak i :) men kommer nok ikke til å tenke på eller handle noe før etter oul, da vi mista i uke 13 sist:)

Er så godt å se at så mange her kjøper brukt!!:woot: Her kjøpes alt brukt bortsett fra bilstoler, sko og madrasser/dyner/puter. Men nå har vi det meste på plass fra førstemann (20 mnd.), så det blir ikke så fryktelig mye mer enn tripp-trapp-stol, carrycot til vogna og babybilstol som skal kjøpes inn. Kanskje noe klær (brukt) da de er født på litt forskjellig årstider og det vi har kanskje ikke passer til riktig tid. Og så har vi arvet en del rosa og mye kjoler til førstemann (takk fargenøytraliteten til folk, haha), så om det blir gutt blir det kanskje å finne noe litt annet:)

Last edited:
Vi har en del igjenn etter storesøster. Men når vi har passert uke 12-13 begynner vi nok å følge litt med. Skal ha ny bilstol, også må vi ha litt klær og diverse for storesøster var vinterbaby, så alt i små strl er ull. Men vil vite kjønn før vi gjør noe mer. Eller.. . Jeg klarte ikke dy meg og kjøpte en liten ull cardigan i beige og brun fra MeMini lik til baby og storesøster da, tenker hun kan få sin til bursdagen, evt når vi skal fortelle om babyen.

Føler jeg må vente til uke 12 er over og jeg har vært på neste ultralyd før det blir noe shopping :) men så lyst til å begynne :)

Vi har det meste fra før, men siden eg egentlig hva ferdig etter forgi mann solgte vi en god del deriblant vogna :banghead: har surfa litt på Finn å på lokale salgsider på Facebook. Kom over ei vogn eg bare måtte slå til på. Uten om det så venter vi til slutten av våren vil eg tro før vi skaffer noe mer.

Back
Topp