Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Morsomt!Kom over et stellebord til 150 kr i dag, vi slo tilungene lurte på hvorfor vi kjøpte det. (De vet ikke noe enda) Vi måtte finne på en hvit løgn om at vi skal sette hjul på det og bruke det som avlastningsbord/trillebord på campingvogna
man blir gode på hvite løgner
![]()
aner ikke hvordan det skjedde, men den er ihvertfall på tur til postkassa mi
Her kjøpes alt brukt bortsett fra bilstoler, sko og madrasser/dyner/puter. Men nå har vi det meste på plass fra førstemann (20 mnd.), så det blir ikke så fryktelig mye mer enn tripp-trapp-stol, carrycot til vogna og babybilstol som skal kjøpes inn. Kanskje noe klær (brukt) da de er født på litt forskjellig årstider og det vi har kanskje ikke passer til riktig tid. Og så har vi arvet en del rosa og mye kjoler til førstemann (takk fargenøytraliteten til folk, haha), så om det blir gutt blir det kanskje å finne noe litt annetHva er det?Bestilte plutselig stroller organizer i helgaaner ikke hvordan det skjedde, men den er ihvertfall på tur til postkassa mi
![]()
Ei veske for å ha på vogna. Mer som ei rumpetaske da som man henger på håndtaketHva er det?
Ei veske for å ha på vogna. Mer som ei rumpetaske da som man henger på håndtaketHva er det?
Jeg også! Stod med et par bodyer i hånda i sta, men kjenner jeg syntes det er for tidlig å kjøpe enda. Vi må ha ALT, så hadde vel egentlig ikke vært dumt å starte litt..Kikker, men kjøper ingenting enda
har surfa litt på Finn å på lokale salgsider på Facebook. Kom over ei vogn eg bare måtte slå til på. Uten om det så venter vi til slutten av våren vil eg tro før vi skaffer noe mer.