Når begynne skaffe utstyr?

Vi har det meste etter storesøster, men må ha ny bilstol. Den håper jeg å få gjort et kupp på til Black Friday eller januarsalg
 
Jeg føler meg altfor tidlig ute. Vi kjøpte vogn idag! Men det er en vogn jeg har hatt såå lyst på, og så den nå kjempe billig. Så da slo vi til.
Ellers blir resten handlet litt etterhvert, etter oul. Men kan nesten ikke vente :smiley-ashamed008:love017
 
Jeg føler meg altfor tidlig ute. Vi kjøpte vogn idag! Men det er en vogn jeg har hatt såå lyst på, og så den nå kjempe billig. Så da slo vi til.
Ellers blir resten handlet litt etterhvert, etter oul. Men kan nesten ikke vente :smiley-ashamed008:love017
Vi kjøpte søskensete lenge før jeg var gravid med nr 2.. Fordi vi kanskje trengte det :laughing025

Nå trenger vi bil hus og bilsete :wideyed:
 
Har så lyst å kjøpe noe nå, men tørr liksom ikke.
Likte ideen om å handle på black friday, så på tide å lage liste og legge av peng :shy:

Jeg tør ikke helt jeg heller, føler at jeg jinxer det da. Graviditet etter SA er vanskelig :(
Men tror jeg skal kjøpe noen klær etter uke 12 hvis jeg fortsatt er gravid da.
 
Jeg føler meg altfor tidlig ute. Vi kjøpte vogn idag! Men det er en vogn jeg har hatt såå lyst på, og så den nå kjempe billig. Så da slo vi til.
Ellers blir resten handlet litt etterhvert, etter oul. Men kan nesten ikke vente :smiley-ashamed008:love017

Så gøy! Hva slags vogn kjøpte dere?:happy:
 
Vi kjøpte søskensete lenge før jeg var gravid med nr 2.. Fordi vi kanskje trengte det :laughing025

Nå trenger vi bil hus og bilsete :wideyed:

Ikke sant, kan jo være greit å ha :D får jo brukt for det nå;)
Vi trenger større hus. Stakkars eldstejenta som må få mindre soverom :binkybaby
 
Ikke sant, kan jo være greit å ha :D får jo brukt for det nå;)
Vi trenger større hus. Stakkars eldstejenta som må få mindre soverom :binkybaby
Vi planlegger å aventere leiligheten om noen uker... Frykten er å bo 5 stk hos mine foreldre fordi et nytt hus ikke blir funnet fort nok
 
Jeg tør ikke helt jeg heller, føler at jeg jinxer det da. Graviditet etter SA er vanskelig :(
Men tror jeg skal kjøpe noen klær etter uke 12 hvis jeg fortsatt er gravid da.
Helt enig, når man har opplevd det så gjør man alt for å ikke jinxe ;)
Må innrømme at jeg kjøpt en par gravidbukse, fordi alt anna strammer fælt, torde ikke å handle mer.
Ble henvist til tul, og tenker hvis den gir gode nyheter så blir det kjøpt inn en liten plagg/ting/leke eller noe :happy:
Er du kommet langt?
 
Sikkert gøyt for hun og å få noe nytt! Lykke til med husjakt, er jo veldig gøy å få seg et eget hus!
Ja kanskje. Om det er like gøy å gi Fra seg sengen vil vi få se xD ja :) for liten plass der vi bor
 
Tror vi venter med å kjøpe det lille vi mangler til etter OUL. Vi skal flytte rett etter baby er født så prøver å ikke kjøpe for mye. :)
 
Helt enig, når man har opplevd det så gjør man alt for å ikke jinxe ;)
Må innrømme at jeg kjøpt en par gravidbukse, fordi alt anna strammer fælt, torde ikke å handle mer.
Ble henvist til tul, og tenker hvis den gir gode nyheter så blir det kjøpt inn en liten plagg/ting/leke eller noe :happy:
Er du kommet langt?
Ja, jeg har faktisk kjøpt et par bher til meg selv. Og har allerede begynt med hårstrikk for å utvide jeansene mine :D
Åh, masse lykke til på TUL, hvor langt er du på vei/når skal dere dit?
Jeg er akkurat 9 uker i dag, vi fikk se hjertet på ul da jeg var 6+5, det var helt fantastisk :Heartred
 
Ja, jeg har faktisk kjøpt et par bher til meg selv. Og har allerede begynt med hårstrikk for å utvide jeansene mine :D
Åh, masse lykke til på TUL, hvor langt er du på vei/når skal dere dit?
Jeg er akkurat 9 uker i dag, vi fikk se hjertet på ul da jeg var 6+5, det var helt fantastisk :Heartred
Heh, hårstrikk til jeansene er jo kjempe god ide, skal prøve det og ;)
Er 6+6 idag, ble henvist på onsdag, håper jeg får time rimmelig fort, men magefølelse sier jeg blir å vente en stund:banghead:
Hat sånn blandete følelse, tenker at alt blir å være bra og alt er så fint, neste øyeblikk er jeg ikke så positiv.. og det byttes på gjennom heeele dagen.
Venter spent på å få time til tul, noe så se fram til.
 
Heh, hårstrikk til jeansene er jo kjempe god ide, skal prøve det og ;)
Er 6+6 idag, ble henvist på onsdag, håper jeg får time rimmelig fort, men magefølelse sier jeg blir å vente en stund:banghead:
Hat sånn blandete følelse, tenker at alt blir å være bra og alt er så fint, neste øyeblikk er jeg ikke så positiv.. og det byttes på gjennom heeele dagen.
Venter spent på å få time til tul, noe så se fram til.
Ja, det er innmari vanskelig når vi har opplevd hvordan det kan ende, og hvor vanlig det er. Krysser virkelig fingrene for at det blir vår tur denne gangen :angel7
 
Vi har det meste fra sist, men når vi fant en sommerdrakt til 30kr så måtte vi kjøpe den.
 
Back
Topp