Når begynne med pute?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Når kan barna få begynne å sove med pute under hodet egentlig? Jeg er så usikker. Mini vil ha pute i senga, men har den aldri under hodet....

Sønnen min begynte med pute rett før 1 års alder. Da begynte han å samle bamser og kosekluter under hodet, og jeg merket at han var klar for pute :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har vi begynt med en liten pute ganske tidlig. Har slitt litt med at de har fått en favorittside og da er det enklere å få dem til å ha hodet rett med pute...

Sønnen min begynte med pute rett før 1 års alder. Da begynte han å samle bamser og kosekluter under hodet, og jeg merket at han var klar for pute :)

Samme her! Ved samme alder skjedde akkurat det samme... :p

Lurer på det samme. Godt du spurte for jeg har glemt det litt bort. Får vel kjøpe en pute da, selvom jeg ikke kan se for meg at den blir brukt. Han ligger sjelden der jeg la han:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har brukt pute fra dag en her og aldri vært noe problem. Eldste byttet vel fra babypute da han var mellom 9 mnd- 1år.

Vært ca 1 år her begge to

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Oj. Kanskje på tide å kjøpe en her da. Hu er 13 mnd og bruker fortsatt babypute. Kan forklare hvorfor hu tar pute mi når vi sover sammen:p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Storebror begynte rundt 2 års alder. Mini på 15 mnd ligg ikkje i ro nok til å klare å ligge på pute. :p han e over alt i den senga :)

Om veslegutt ligger oppi sengen med meg, virker det som han prøver stjele min pute:P Så er kanskje på tide her også ja;) Han blir 1år 22okt. Kanskje ønske til 1års dagen rett og slett:D

Alle tre har brukt pute fra dag 1:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Mi begynte med pute i sommer, ble to år tidligere denne uka :)

Hos meg er det litt inviduelt. Største på 6 bruker ikke pute, men minste på 2 har brukt pute en stund :)

Han bruker enda babypute. 4.5 år.
Men ligg han ilag med oss så ligg han uten pute. Makk i senga, så finn han svært sjeldent der vi la han :P

Brukte babypute fra han var 2-3 til nå nylig (er 7 nå).
Skjer fremdeles at han får den lille, men noen ganger vil han ha stor pute, spesielt når han skal sovne eller er forkjølet/hoster.
Har ofte en pute under madrassen, da, når han er litt forkjølet/allergisk.
Oftest skyves puta vekk i løpet av første timene etter at han har sovnet, så bekymrer meg ikke. :D

Fikk vel pute litt Før hun ble 2 år tror jeg

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp