Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forrige svangerskap brukte jeg gravidbukser fra hm. Det var så varmt og klamt og trangt. Jeg blir så utrolig varm og svett når jeg er gravid. Nå har jeg kjøpt en bambusleggings fra Milker og har nesten bodd i den i to uker. Den er så utrolig deilig å ha på, ingenting som strammer og en sval følelse fra stoffet (som puster godt). Men hørt mange elsker buksene til hm.
Ikke gjennomsiktig (eller, det synes sikkert om man har hvit truse under) , men ville ikke brukt dem som bukse. Lang skjorte/genser eller kjole over. Hjemme derimot bruker jeg den som bukse.Er de gjennomsiktige eller kan man bruke dem som "bukse"?
Gylden regel for svangerskapsrelaterte spm: det er du som er gravid ergo er det DU som bestemmer
jeg begynte rundt uke 12 med første og rundt uke 8 med nr 2, er nå i uke 17 og ingenting annet passer så hele garderoben min er svangerskapsklærhar 3 bukser fra hm og fornøyd med de...i mangel av andre tilgjengelige alternativer (fysiske butikker). Jeg må dog si at jeg reagerte svært så høylytt i hm butikken da jeg så de førte en «super skinny jeans» i mammaklær
![]()