når begynne handelen?

vil vente med å handle til jeg er i 12 uker iallefall...bare for å være sikker.
Åsså intensiveres dette nok etter UL og vi har fått vite om Babyen er gutt eller jente <3
Men jeg gleder meg til å handle, syns ikke det er stress... ;-)
I am nesting, som det heter på engelsk....planlegger og rydder, maler, flytter rundt, og klargjør hjemme....kan ikke gå på ett kjøpesenter, da jeg har lyst å kjøpe ALT jeg kommer over. ALT fra mopper, telys, hyller, ammeputer, sko, klær.....ALT er interessant!! :-D

Her har vi akkurat solgt unna siste babyting etter nr. 4 (han er 3 i august) når plutselig testen lyste gravid mot meg. Så tenker vi blir og kjøpe det meste brukt og så kjøpe ny madrass og bilstol, må ta det litt etter litt. Men har i grunnen ikke lyst å begynne handle før etter ordinær UL.

Jeg har veldig lyst til å begynne, men tør liksom ikke hent enda, så venter nok et par uker/måneder til tror jeg. Hvis jeg klarer å holde meg :-P Har vært ønskemamma i lang tid, og er glad i å strikke, så ullgarderoben er på plass :-D

Blir nok å vente en stund til vi også. Samtidig er det greit og ha ting på plass i god tid, skal på UL imorgen, om den ser positiv ut og jeg enda har barnet i magen i uke 12, blir det nok litt babyklær handling, er jo såå mye fint :D

Back
Topp