når begynne handelen?

ønskebarn

Flørter med forumet
når tenker dere å begynne å handle til spiren, er jo sååå mye man må ha, å jeg kjenner jeg allerede "stresser" over det :D :D

Har alt untatt bilsete å stellematte etter kommende storesøster så blir bare å kjøpe inn det når termin nærmer seg :-P føler ikke det haster så mye liksom :-)
Blir det gutt får vi handle inn klær etter fødselen, vil ikke vite kjønn på oul :-)

oi, det tror jeg aldri jeg hadde klart, å ikke vite kjønn før barnet er født , til det er jeg alt for nyskjerrig, haha :D :D men synes det er utrolig kult av de som klarer den spenningen :D :P

Begynner handlinga etter sommeren:) men kikker så smått allerede.

Har alt, så trenger ingenting. Kjøper kanskje noe symbolsk etter ordinær ultralyd. Det er hvertfall ikke noe å stresse med, dessuten er det veldig trist å ha handlet masse altfor tidlig dersom det ikke skulle gå bra.

Vi har begynt litt allerede, men jeg prøver å bremse det og si at vi ikke trenger å kjøpe noe før over sommeren.

når tenker dere å begynne å handle til spiren, er jo sååå mye man må ha, å jeg kjenner jeg allerede "stresser" over det :D :D
Vi har nesten alt vi, mangler et stellebord til bad nr 2, og ny madrass til sprinkelsenga :) ellers er det jo gøy og handle litt nytt, som sengetøy og klær selv om vi har både jente og gutt fra før :) har allerede kjøpt en "hengekøye" fra en dansk butikk. Denne lånte vi sist, men vil ha egen til nestemann :)

Kommer til å vente en god stund, tror jeg. Føler det er riktig. Vi kommer nok til å arve veldig mye siden alle vennene våre har barn, så tror ikke vi kommer til å måtte kjøpe så mye nytt. Jeg er veldig glad i å strikke og sy, så igjennom 5,5 år med prøving så er egentlig hele babygarderoben klar... :-)

Kommer til å vente en god stund, tror jeg. Føler det er riktig. Vi kommer nok til å arve veldig mye siden alle vennene våre har barn, så tror ikke vi kommer til å måtte kjøpe så mye nytt. Jeg er veldig glad i å strikke og sy, så igjennom 5,5 år med prøving så er egentlig hele babygarderoben klar... :-)
Hehe, her også strikker vi, begge to! Har blitt noe til oss de siste årene, men har jo gitt bort mye også, da.

Vi venter nok litt. Håper også på å få arve litt :) Har bestemt oss for vogn da :D

Gleder meg veldig til å sette i stand barnerommet! Det er "roterommet" vårt som skal bli barnerom, så det blir nok litt av en jobb :D

Ikke før etter ordinær ultralyd. Vi har det meste fra storebror, så det blir nok kun noe klær dersom det blir jente. :)
Babynest skal vi ha uansett da, det mangler jeg. :)

Er det ikke fint å bruke ukene fra man går i permisjon til det da?
Kommer nok ikke til å klare å vente så lenge med å kjøpe noe, men stresser ihvertfall ikke!

Er det ikke fint å bruke ukene fra man går i permisjon til det da?
Kommer nok ikke til å klare å vente så lenge med å kjøpe noe, men stresser ihvertfall ikke!
Jeg satser ikke på det, tenk om jeg ikke er i form da? Og sånn som barnevogn er det gjerne bestillingstid på.

jeg er 90 % sikker på at jeg blir sengeliggende på slutten, så jeg er nødt til å begynne i god tid,klarer jeg noe som helst på slutten så er det bare en veeeeldig bonus :) :P

Kommer nok til å begynne litt tidlig , vogn er første som kommer i hus hvertfall :) men må nok ta litt og litt av gangen her :)

Venter nokk til sein sommeren/høsten. Er planen vertfal.hehe!! Blir sikkert nåken små ting til sommeren når me skal på ferie. :-)

Last edited:
Er så heldig at jeg skal være med min kjære og familien hans til ullared til høsten , så satser på å få unna det meste der egentlig :)

Må bare ha bilstol. Har det meste egentlig.
Ja, så må vi handle litt klær. Var egentlig ferdig, så har gitt bort alle klærne vi hadde. Men butikkene er åpne etterpå og.
Så skal jeg sy et nytt babynest. Får lage to stk, siden vi ikke vil vite kjønn.

Jeg må vente, da vi leier en bolig jeg ikke vil ha barn i.. Har heller ikke så mye eget her unntatt klær, så er ikke plass til å handle inn.... Men regner med at jeg begynner å handle inn når vi har flyttet <3

Venter nok en god stund :) vi vil også flytte et nytt sted før spiren kommer med mer plass :)

Back
Topp