Når begynne å små shoppe litt??

Har masse etter jenta som e 1,5år og nesten alt det minste er nøytralt.. handla det før eg ble gravid sist..siden det tok så lang tid :-p meeeen blir vel å kjøpe noe nytt som passer begge kjønn men venter til etter oul ;-)
Men blir det gutt så tar vi handleturen etter fødsel ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Begynte med utstyr ca 4 mndr før med forrige. Kjøpte mye brukt, så "spanet" litt etter gode tilbud. Var å shoppa litt klær etter uke 18 når vi fikk vite kjønnet:rolleyes: såååå koselig!!!

Jeg kommer nok til å snuse litt rundt i butikkene snart, nå er jeg ikke redd for at kjentfolk ser meg handle babyklær heller, siden vi har offentliggjort graviditeten :-) Jenta vår er sommerbarn, så uansett om det bli jente eller gutt denne gangen må vi nok handle varmere klær :-) Sist sa mange til meg at jeg ikke måtte handle noe særlig selv, fordi de minste str kom til å vokses ut av fort,og at vi kom til å få masse i gaver. Det siste stemte, men syns snuppa brukte både 50 og 56 leenge. :p angrer på at jeg ikke kjøpte mer selv, det er jo såå koselig! Men nå har jeg fått sjansen igjen, og den skal jeg gripe med nebb og klør :-D

Venter verdens beste julegave 2014 <3

Jeg har kjøpt en søt body i størrelse 56 som jeg har hengt på kjøleskapet med magneter ved siden av de to ultralydbildene vi har :) Men har lovt samboeren min å ikke kjøpe mer før vi flytter i juli, så vi slipper å drasse med oss så mye ;) Skal prøve å holde det!

Skal på ultralyd 6 juni å om alt ser fint ut da. Så skal jeg feire å ha kommet over 12 uker å sett bønna med litt shopping tenker jeg. Skal ha med foreldrene mine også, så blir nok ikke bare meg som shopper :P

Desember 2014

Bruker App

Har jo mye fra før, så kommer nok ikke til å handle så mye. Litt blir det nok ;) Men det blir nok ikke før jeg har kommet godt ut i svangerskapet, etter 23 uker i alle fall.. Men må nok handle litt mammaklær snart ;)

Huff det klør i fingrene etter å begynne å shoppe babyklær :p men skal prøve å vente til etter uke 12 :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Handla litt før jeg ble gravid, og kjøpte noen symbolske plagg før uke 12 :) regner med vi kjøper om vi finner noe vi vil ha nå, og på tilbud osv.. Ser veldig mange vil vente så lenge, etter OUL og senere, men for vår del tenker jeg bare at nå er vi endelig nådd den største milepælen, 12 uker, og da SKAL det gå bra! :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Har det meste fra før siden jeg har en november 2012 gutt, så er egentlig kun noe klær jeg trenger. Kommer ann på kjønn hvor mye jeg trenger. Med gutten begynte jeg å handle etter oul. Blir nok det nå å. Men skal på ul på mandag, hvis alt ser bra ut da kommer jeg nok til å investere i ei ny mammabukse ;) lever i joggebukse og tights om dagen, orker ikke noe som strammer over magen.

Hvis alt er OK på ul i morgen, tror jeg hvertfall jeg skal finne frem eskene i kjelleren med klær fra guttungen:)

Jeg husker vi forrige gang kjøpte vogn på salg i uke 11. Vi dura gjennom byen med vogna og håpet å ikke møte noen kjente.

1. Mann skal bli storebror
heheh det hørtes morro og litt nervepirrende ut :p :D

Må innrømme at det kløøør i fingrene, og jeg er farlig nært å bryte mitt eget prinsipp.:rolleyes:

heheh det hørtes morro og litt nervepirrende ut :p :D

Ja det var det. Det kan jeg love deg. Så sikkert litt ut som om vi ble forfulgt. Så etter kjentfolk rundt hvert hjørne!

Ja det var det. Det kan jeg love deg. Så sikkert litt ut som om vi ble forfulgt. Så etter kjentfolk rundt hvert hjørne!

hahaha, må ha vært en kongelig syn :D:D

Minte meg på da jeg var høygravid med Lille og Odd Nordstoga råkjørte med en knall lille Brio og sprang meg nesten ned.
Jeg tror han var ute i samme erend den gang da for vogna var tom og mannen så panisk ut. hahahah.
Sikkert enda verre for han som er "kjendis".
Får jo ikke no god PR av å renne ned høygravide damer på Grensen. *ler*

Har vel vært hakket mer crazy denne gangen og handla bæresjal på salg. I uke 9 liksom...shiiiit! Har sikla på det sjalet siden det ble lansert, og nå skal jeg jo ha liten babis som jeg kan bære i det.

Det kan sikkert virke litt sært for noen, men jeg er hekta på å bære babiser. Det er så koselig med en liten en helt inntil kroppen. Praktisk er det også når man har sutrebabis, klengebabis og man trenger armene til noe annet.

Å, jeg kjenner jeg gleder meg til å være mamma for andre gang og stole enda mer på mammahjertet mitt. Slippe å lure på om de andre har rett alltid....

Vedlegg

• 226_ellevill_bamboo3_1.jpg
    226_ellevill_bamboo3_1.jpg
    294,6 KB · Visninger: 8
Siden jenten vår har fått vite at hun skal bli storesøster ville hun være med å kjøpe de første tingene til babyen. Og jeg hadde jo egentlig tenkt til å vente med det en god stund til, men hun fikk velge ut noe idag.

Så da ble det sokker, ett par tøfler , en koseklut og en body ❤️ herlig å kjøpe baby ting igjen altså!

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Må vente til etter oul med klær iallefall. Har jo ingenting fra før, for vi skulle jo ikke ha flere barn...;)
Gidder ikke kjøpe nøytrale farger, for etter å ha hatt tre gutter blir nok ikke en evnt jente kledd i nøytrale farger for å si det slik:p
Men har kjøpt stellebord da, brukt, fra en bekjent. Gjør det samme med vogn, bilstol og vippestol også. Naboen skal snart kvitte seg med dette. Senga vi skal ha er eldstemann sin, som en venninnne fikk en gang i tiden.

Har så lyst, men er så skummelt... En kjenning som solgte noe her om dagen på nett like før vi røpet oss for å kjøpe den. Men takk for at jeg kom til fornuft. Føles som en evighet til OUL, 24.juli. Har sett nurke på TUL. Og alt føles trygt. Men uansett venter alle fall til jordmor og fosterlyd i juli.. Hvis jeg klarer. Men ser man tilbud? :S

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp