Når begynne å små shoppe litt??

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Når tenker dere begynne? Forrige gang ventet jeg til etter oul før jeg så vidt begynte. Merket jeg begynner å bli litt utålmodig.
Tror egentlig at jeg har det meste jeg trenger fra forrige mann, vi hadde mye hvitt, men det er noe med å titte på de super nydelige små klærne på butikken :)

Last edited:
Er vel bare å handle det! Men nå er det vel mest sommerklær i butikkene så husk at de ikke kommer i bruk før babyen er 6mnd. Husker jeg gikk på en smell med det sist... Handlet som en gal :p

02.06.10

Vi har allerede begynt :) Var kjempekoselig og ta seg en runde å titte etter tidlig ul og vi valgte oss ut hvert sitt plagg til lille :) Prøver å ikke gå bananas enda da :p Regner med å få mye i gaver og sånn :)

Til jul kanskje... har både jente og guttetøy så trenger ikke mye :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Tenkte kansje kjøpe noe snart :)

babyjente 27 Juli ♡

har kjøpt en bukse, men venter til etter OUL, jeg skal sy en masse herlige bodyer og bukser selv i tilegg :)

Jeg har lett litt på finn de siste dagene og sett på priser på brukt. Fant et utrolig fint babynest til 400kr og en pakke med 40 bodyer, bukser, luer etc til 200kr så gikk for det :-) et kupp!! Skal følge med videre mtp barnevogn bilsete osv. Kan spare en del!

Sent from my iPhone using BV Forum

5yqumequ.jpg

Har kjøpt noen nyfødt tøybleier som var på tilbud :) men begynte ikke sist gang dør etter oul. Men men - dette skal gå bra!! :)

Jeg har det aller meste etter de to forje. Er et par småting jeg må ha nytt, men blir ikke å handle noe før etter oul. Men tror nok jeg venter mot høsten før jeg handler noe.

Har jo alt fra guttene.. Noe er ikke pakket vekk siden minsten er 1 år :p Men litt shopping blir det jo, og en hel hau om vi trenger litt jentefarger, her er alt blått ;) så jeg kjøper nok noe i Spania nå når vi drar der om en uke.. Kjempestor butikk der med rimelige/fine klær :) så det unner jeg meg da!!

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg vil i hvert fall vente å se om det er jente eller gutt først. Er det jente så har vi en del fra før.

Vi begynner vel etter OUL :) men kan være vi bestiller vogn før det. Siden de ikke vet om den kommer til å gå ut av produksjon eller ikke, og siden fabrikken har stengt i juli .
Har ingenting igjen etter jenten vår var liten. Så alt må kjøpes inn igjen. Og jeg strikker en del selv :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Jeg begynner å shoppe når vinterklærne kommer i butikk tror jeg.. liker ikke å handle til babyen før man tror den har en reell sjanse til å overleve. Så etter 27 uker ca.

Forrige gang ventet jeg til uke 36. Men for 1 mnd siden måtte jeg ha ny vogn til sønnen min, så kjøpte like godt en som kan gjøres om til søskenvogn, så kan si at jeg har alt begynt.

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Kanskje dumt gjort, men jeg handlet bilstol på salg i går. :eek: Typisk meg å tenke at et tilbud kommer aldri igjen.
Hehe jeg og har handla en vugge + nyfødtstol på salg, måtte bare slå til ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Så Brio Happy på tilbud på Barnes hus i dag. 4400 og noe med bag.
Nesten så jeg slo til pga pris, men liker ikke vogna.

Kommer an på om det blir gutt eller jente. Jenta vår er født på samme årstid så har alt av klær til sesongene i riktig størrelse fra før :) Større utstyr har vi alt av uansett kjønn.

Jeg husker vi forrige gang kjøpte vogn på salg i uke 11. Vi dura gjennom byen med vogna og håpet å ikke møte noen kjente.

1. Mann skal bli storebror

Back
Topp