Når begynne å skrive gravidbok

Thapira

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Skal du skrive, og når begynner du? Vil jo skrive nå, men er bare 5+0.. Føler mye kan skje, samtidig som jeg vil glede meg over svangerskapet - og håpe på det beste ❤️ Evt tror jeg at jeg lager meg en liste inntil videre, så jeg ikke glemmer spesielle ting..
 
Skal du skrive, og når begynner du? Vil jo skrive nå, men er bare 5+0.. Føler mye kan skje, samtidig som jeg vil glede meg over svangerskapet - og håpe på det beste ❤️ Evt tror jeg at jeg lager meg en liste inntil videre, så jeg ikke glemmer spesielle ting..
Jeg har bok, svarer på egne ark og skriver inn i boken etterhvert :)
 
Jeg har tenkt å kjøpe bok snart og kommer til å begynne å skrive etter neste ultralyd i uke 12 :) Håper hukommelsen fungerer nok til å vente noen få uker, men det er ingen garanti :hilarious:
 
Har kjøpt, men ikke turt å skrive mer enn navnet mitt på forsiden der det står noe som: Mitt navn er :hilarious:

Tenker å driste meg på å skrive noe nå, er 8+3 i dag og har hatt 2 tul allerede (pga ivf) der alt har vært bra:)
 
Jeg bruker en helt vanlig notatbok og skriver dato + graviduke i margen før jeg skriver inn det jeg har på hjertet. Jeg har begynt med en gang jeg har følt noe på kroppen, og det er litt godt å se tilbake på. Til og med første svangerskap som endte i SA er fint å se tilbake på, mtp. hvilke tanker jeg hadde, symptomer, osv. Men der er vi mennesker veldig individuelle, det som er fint for meg er ikke nødvendigvis fint for deg, så jeg tenker det er noe du må føle på og avgjøre selv.:):Heartred
 
Hva er det man noterer ned i en gravidbok?:angelic::)
 
Prøvde meg på det forrige gang, men i den står det ingenting etter uke 10 :hilarious:
Jeg brukte derimot masse excel lister med alt som måtte på plass, datoer å huske på, handlelister + +
 
Skal du skrive, og når begynner du? Vil jo skrive nå, men er bare 5+0.. Føler mye kan skje, samtidig som jeg vil glede meg over svangerskapet - og håpe på det beste ❤️ Evt tror jeg at jeg lager meg en liste inntil videre, så jeg ikke glemmer spesielle ting..
Hva er gravidbok? :)
 
Jeg skal ikke skrive, aldri vært noe dagbokperson. Og jeg tror det er best jeg bare glemmer de første ukene her skal jeg orke å få flere barn noen gang :hilarious::hungover:
 
Jeg orker ikke bøker som definerer hva jeg skal skrive eller fylle inn, så jeg kjøpte bare en litt pen bok med linjer hvor jeg skriver litt og limer inn bilder :shy: Kjøpte den før jeg opplevde MA for et halvt år siden, så i den er det både nedturer og oppturer. Har skrevet siden starten av begge svangerskapene.
 
Jeg har kjøpt Gravidjournalen på bokhandelen. Veldig koselig bok, der man skal skrive og lime inn bilder:Heartpink jeg har allerede notert litt fra første trimester:Heartpink
 
Nej, jeg gidder ikke I'm too old for that... :smiley-bounce022. Har bare ikke inspirasjon tenker jeg. Men... jeg gleder meg å lese deres dagbøker her inne det skal bli superduper koselig :Heartred.
 
Hvilken bok har dere kjøpt, var på bokhandelen å så, men de hadde ingen!
 
Jeg skriver notater for min egen del på telefonen, noterer plager, utfordringer, legebesøk, UL kommentarer, og vektøkning. Jeg har tenkt at dette er ok for det medisinske i graviditeten, men er tanken deres at gravidjournalen skal blir en bok til barnet? Hva unnlater dere evt å skrive da? ;)
 
Back
Topp