Når begynne å søke på alt?

Vi skrev under å sendte inn sammen med jordmor i uke 26 da jeg fikk bekreftelsen.Dette var i 2012.I 2014 var jeg gift så aner ikke om reglene er blitt endret jeg da:p
Fant litt info på nav.no nå:p hehe. Han kan jo kanskje gå innom det lokale navkontoret men nå har jeg ikke mulighet til å bli med siden jeg er på jobb hver dag. Men det var jo ikke et stort problem å signere det etter fødselen så vi kan kanskje bare gjøre det:)
 
Kan være for at de skal slippe å gå gjennom mange av alle søknadene flere ganger at de har den regelen om 26 ukers bekreftelse også:)
 
Jeg husker forferdelig lite av det der fra sist :p Men vet de har sånn infomøte på NAV, og foreldresida deres på Facebook er fantastisk! Så skal inn dit å se når jeg skal søke :happy:
 
Jeg husker forferdelig lite av det der fra sist :p Men vet de har sånn infomøte på NAV, og foreldresida deres på Facebook er fantastisk! Så skal inn dit å se når jeg skal søke :happy:

Takk For tips :)
 
Anbefaler dere å lese på nav sine sider. Søk på foreldrepenger. Det står alt dere trenger å vite. Evt så kan dere ringe eller spør på facebook, de har egen side. Kjempe flinke til å svare :)
 
Jeg snakket med legen min i dag, og hun anbefalte meg å ta et møte med nav. For å være sikker på at jeg fikk all infoen jeg trengte. Men alle disse nettsidene dere har tipset om virker veldig informative. Sjefen min sa at det var noe man ikke kunne søke om før etter uke 27.
 
Jeg snakket med legen min i dag, og hun anbefalte meg å ta et møte med nav. For å være sikker på at jeg fikk all infoen jeg trengte. Men alle disse nettsidene dere har tipset om virker veldig informative. Sjefen min sa at det var noe man ikke kunne søke om før etter uke 27.

Jo da er når man har passert uke 26. Vi skriver ut termin bekreftelse ti pasienter som har passert denne uken for det er da man kan begynne å søke :)
Men tror kanskje vi skal be om møte med nav vi også da.. Men når bør dette gjøres da tro hehe. Når man har passert uke 26 eller før? :)
 
Jo da er når man har passert uke 26. Vi skriver ut termin bekreftelse ti pasienter som har passert denne uken for det er da man kan begynne å søke :)
Men tror kanskje vi skal be om møte med nav vi også da.. Men når bør dette gjøres da tro hehe. Når man har passert uke 26 eller før? :)

Vi skal på oul i dag, så jeg tenker å kontakte de i løpet av uka, for i dag får jeg jo en termindato å forholde meg til. Møtet er jo for informasjonen, slik at jeg vet hva jeg skal søke og når :)
 
Back
Topp