Når barnet deres gulper, skifter dere da

Latterfrosken

Forumet er livet
Eller lar dere de lukte surt og ligge våte?
Vil gjerne høre noen synspunkter på dette.
Jeg for vår del skifter. Orker ikke den sure lukta etterpå. Og ikke så artig for andre som skal
holde han heller at det stinker liksom.
Også en grunn til at jeg har smekke på en god stund etter han har spist.
For å bevare klærne.....vasker og skifter maaange ganger om dagen, og vi har ikke tørketrommel....
Så derfor.

Vi skifter på Mina da ja, men om det er 1 time til hun skal på badet og skifte til pysj, så drøyer vi det

skifter med en gang, gulp lukter vondt og det er sikkert ikke noe behagelig for han og gå med våt body..

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Jeg skifter og vasker henne hvis hun gulper.
Men hvis det bare er bittelitt tar jeg vaskekluten og vasker akkurat der det har kommet litt gulp.

samme her

Men hvis det bare er bittelitt tar jeg vaskekluten og vasker akkurat der det har kommet litt gulp.

sign.

nei, herregud... kunne aldri ha skifta hver gang vilde gulpa tidligere... skifta flere ganger til dagen, men hun gulpa heeeele tiden!! ofte var det ikke mye, så hun ble ikke liggende "våt"... og litt lukt hjemme gjorde ikke så mye, men var det folk så ble hun skiftet på så de skulle slippe å kose med en illeluktende baby [:D]

Ja skiftet hvis det skjedde men hun gulpet så og si ALDRI...

Sign

ORIGINAL: **Flash**

nei, herregud... kunne aldri ha skifta hver gang vilde gulpa tidligere... skifta flere ganger til dagen, men hun gulpa heeeele tiden!! ofte var det ikke mye, så hun ble ikke liggende "våt"... og litt lukt hjemme gjorde ikke så mye, men var det folk så ble hun skiftet på så de skulle slippe å kose med en illeluktende baby [:D]

Sign

Nå gulper ikke adrian lenger da,men har jo gjort det før.
Jeg svarte kommer an på om det er lite eller mye. Kom det en liten flekk på genseren gadd jeg ikke skifte,men vist det var slik at det rant nedover og han ble våt skiftet jeg selvfølgelig. Og vist det luktet skiftet ejg også.

Back
Topp