Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vår barnehage har ikke slike regler . man kan sende barnet når almentilstanden tilsier det.¤Sunshine¤ skrev:
men nå som noroviruset herjeg har vi fått 48 timers regelen. men det er første gang på 5-6 år.
LadyZ skrev:
vår barnehage har ikke slike regler . man kan sende barnet når almentilstanden tilsier det.¤Sunshine¤ skrev:
men nå som noroviruset herjeg har vi fått 48 timers regelen. men det er første gang på 5-6 år.
Trodde dette var noe de fleste bhg hadde jeg. For spysyken er jo supersmittsom!
Her er det 24 timers regel, så ja jeg sender han i barnehagen når det formen er fin og det er 24 timer siden han kastet opp. Skaden er jo uansett skjedd da, sykdommen er mest smittsomt rett før den bryter ut. Så ja jeg følge barnehagensregler, og jeg er alltid ærlig om hva som feiler min sønn. Han kaster også opp mye uten å være dårlig.søteste skrev:
LadyZ skrev:
Trodde dette var noe de fleste bhg hadde jeg. For spysyken er jo supersmittsom!
Ja, denne regelen følger jeg, og håper de andre i barnehagen også følger den. :)Spadame skrev: