Når badet dere babyen første gang?

To uker etter fødsel. Fire uker gammel i går, og har bare badet to ganger enda. Han haaaaaater det!

Sniker litt fra oktober.. Tips hvis baby hater å bade er å legge en fuktig klut over magen, må
bare huske å duppe den ofte i vannet så den ikke blir kald.. Mange babyer syntes ikke det er så godt å være helt nakne og ha masse rom rundt seg.. De er jo vant til å ligge trangt og varmt.. [emoji7][emoji4]

Sniker litt fra oktober.. Tips hvis baby hater å bade er å legge en fuktig klut over magen, må
bare huske å duppe den ofte i vannet så den ikke blir kald.. Mange babyer syntes ikke det er så godt å være helt nakne og ha masse rom rundt seg.. De er jo vant til å ligge trangt og varmt.. [emoji7][emoji4]

Takk for rådet. [emoji4] Dette er det sjette barnet mitt, så det er noe jeg gjør automatisk. Yngste søsteren var helt lik, hatet å bade frem til hun kunne sitte selv. Han liker å dusje med meg da, så vi får vasket ungen innimellom. [emoji23]

Takk for rådet. [emoji4] Dette er det sjette barnet mitt, så det er noe jeg gjør automatisk. Yngste søsteren var helt lik, hatet å bade frem til hun kunne sitte selv. Han liker å dusje med meg da, så vi får vasket ungen innimellom. [emoji23]

Femåringen min har hatet dusjen hele veien. Helt til vi pusset opp og fikk regndusj, da ville han dusje hver dag. Luksusdyr? [emoji85][emoji23]

Når hadde den det? Husker ikke med førstemann, men tror ikke det tok mer enn en uke før den ramlet av..?

Førstemann ble badet dag 2 på sykehuset, men opplevde ikke at navlestumpen luktet.

Med begge mine falt den av når de var 5 dager gamle. Denne gangen ventet vi noen dager til så alt var grodd fint før vi badet henne. Med første ble hun altså badet på sykehuset. De siste par dagene før navlestumpen falt av, luktet den død og fordervelse. [emoji23] Gruet meg til det denne gangen, men fulgte altså rådet jeg fikk her på forumet, og den luktet minimalt. [emoji2]

Første gang prinsessa bada var hun 5 dager gammel. Da var det barsel som skulle lære meg opp. Det var en mindre koselig opplevelse. Både jeg og Hermine syns det var kaldt. Å så gikk det 1 min i vannet å så var det over.
Så fikk hun et nytt bad på nyfødt intensiven på dag 9 . Da storkoste hun seg med et lengre varmere mer behagelig bad [emoji173]️ hu lå bare å nøyt det og var ikke helt fornøyd når vi tok henne opp av vannet [emoji85]

Back
Topp