Når bør jeg ringe

Mortilprins

Elsker forumet
Er 32+0 idag og den siste timen har jeg hatt veldig vondt i ryggen og magen. Er fra midten av ryggen og nedover, også på den ene siden av magen der lillegutt har plassert seg. Kjenner litt bevegelser og utstrekninger, men ikke spark. Det er typ konstante menssmerter, men enkelte ganger gjør det mer vondt. Tror ikke det er rier, men lurer på om flere har hatt sånn smerte og når bør jeg evt. kontakte føden?

Tenker litt på at det kan være muskelspenninger for at jeg har liggi i dårlig og hard seng i en uke eller at lille i magen romstrerer og "plager" mammaen sin litt, men tenkte bare å høre med dere :p

Har av og til menstruasjon smerter og vondt i ryggen (mest korssryggen), samt kynnere.. Er førstegangs og vet ikke om det et vanlig... Du kan jo ringe. De på føden hos meg i hvert fall sier at jeg bare må ringe om jeg føler for det..

Har av og til menstruasjon smerter og vondt i ryggen (mest korssryggen), samt kynnere.. Er førstegangs og vet ikke om det et vanlig... Du kan jo ringe. De på føden hos meg i hvert fall sier at jeg bare må ringe om jeg føler for det..

Er også førstegangs og kjenner til smertene fra før, men ikke i forbindelse med svangerskap. Smertene her herjer mest på venstre side både i ryggen og magen..

Last edited:
De pleier alltid å ha noen råd å komme med, så gjerne greit å ringe for sikkerhetsskyld:)

Det som de ofte sier er at om ikke det hjelper med en dusj og paracet, så kan det være rier. Greit å ikke gå og bekymre seg ihvertfall :)

De pleier alltid å ha noen råd å komme med, så gjerne greit å ringe for sikkerhetsskyld:)

Det som de ofte sier er at om ikke det hjelper med en dusj og paracet, så kan det være rier. Greit å ikke gå og bekymre seg ihvertfall :)

Jaa, har gitt en slags "frist" til meg selv om at hvis det ikke har gitt seg til ca klokken halv 4 så ringer jeg. Kanskje man skal prøve å ta en paracet :p

Valgte å ta en paracet for å se om det funka og etter en halvtime ble det myye bedre. Fikk endelig til å ligge i ro og sovne :) Kjenner jeg er veldig sliten idag...

Kommer smertene tilbake så ringer jeg føden uten å nøle!
Hørtes bra ut (ikke det med at du er sliten da) ;) Hørtes ut som en plan ;)

Jeg har sterke menssmerter og tak i ryggen nesten hver dag. Måtte på sjekk på føden og fikk beskjed om at det mest sannsynlig var modningsrier. Så heldigvis var ikke ting i gang :-) Hun sa jeg skulle ringe hvis det ikke hjalp å ta 1 gram paracet og hvile. Det er veldig ubehagelig :-( Håper du slipper det noe mer.

Jeg har sterke menssmerter og tak i ryggen nesten hver dag. Måtte på sjekk på føden og fikk beskjed om at det mest sannsynlig var modningsrier. Så heldigvis var ikke ting i gang :-) Hun sa jeg skulle ringe hvis det ikke hjalp å ta 1 gram paracet og hvile. Det er veldig ubehagelig :-( Håper du slipper det noe mer.

Huffda, bra ting ikke var igang da! Ja det er veldig ubehagelig. Var flere gang jeg tenkte på at jeg gruer meg til ordentlige rier når de smertene jeg hadde inatt var såå vonde..

Jeg har hatt noen fryktelige smerter noen dager.ringte legevakt og etter maaaaange timer med undersøkelser her og der fant de ikke ut noe mer enn at det kunne være uvi eller muskelsmerter.. fikk tabletter mot uvi ogtatt det med ro i noen dager og er mye bedre:)

Jeg har hatt noen fryktelige smerter noen dager.ringte legevakt og etter maaaaange timer med undersøkelser her og der fant de ikke ut noe mer enn at det kunne være uvi eller muskelsmerter.. fikk tabletter mot uvi ogtatt det med ro i noen dager og er mye bedre:)

Har også mistenkt uvi, så skal få sjekket det :) men har ikke hatt de samme smertene mer

Back
Topp