Uke 10 her og venter enda i spenning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant! Jeg vet i alle fall at det ikke gir seg i dag for min del 10+0Uke 10 her og venter enda i spenning
Det er i alle fall den perfekte innstillingen. Trøster meg selv litt med at kvalmen min var litt værre i uke 9.Min kvalme har blitt verre fra uke 10.. men jeg har bestemt meg for at det går over i morgen
Sant kjenner til den, men ser det er veldig mange opplever det samme så vi går velge ha truaI dag har jeg sålangt ikke vært kvalm i det hele tatt. Nesten litt bekymret. 10 +6 i dag.
Godt å høre! Begynner faktisk å bli litt kvalm nå, så har vel bare vært heldigSant kjenner til den, men ser det er veldig mange opplever det samme så vi går velge ha trua
Fortsatt samme ståa? Jeg er mye bedre 10+5 i dag. Kjent litt på noen tanker, men jammen fant jeg hjertelyd med doppler. Så nå slapper jeg av og nyter at symptomene har roet seg. (Selv om det kommer noen kvalme bølger da, men så dårlig jeg har vært er det stor kontrast)I dag har jeg sålangt ikke vært kvalm i det hele tatt. Nesten litt bekymret. 10 +6 i dag.
Nei Fortsatt kvalm store deler av dagen, men ikke konstant. Kaster opp før og etter middag, så droppa middagen i dag. Begynner å bli kvalm nå, så skal legge meg. Huff! Virker som dagene er mer variert, i starten var jeg konstant kvalm, men ingen oppkast.Fortsatt samme ståa? Jeg er mye bedre 10+5 i dag. Kjent litt på noen tanker, men jammen fant jeg hjertelyd med doppler. Så nå slapper jeg av og nyter at symptomene har roet seg. (Selv om det kommer noen kvalme bølger da, men så dårlig jeg har vært er det stor kontrast)