Når avtar kvalmen

Happymothertobe

Betatt av forumet
Marsboerne 2023
Utholdelig kvalme her, og husker ikke fra de to forrige svangerskapene når det avtok. Noen som vil dele erfaring om når kvalmen blir lettere.? Mener kanskje det gikk til uke 12-13 tidligere. Er i uke 10 nå. Selv om det er ille var forrige uke enda værre!

Utholdelig kvalme her, og husker ikke fra de to forrige svangerskapene når det avtok. Noen som vil dele erfaring om når kvalmen blir lettere.? Mener kanskje det gikk til uke 12-13 tidligere. Er i uke 10 nå. Selv om det er ille var forrige uke enda værre!
Jeg venter også i spenning på det :-/ Er 11+3 idag så håper virkelig på uke 12!

Kvalmen min har vært litt roligere de to siste dagene, men er der fortsatt.. 10+2 i dag.

Jeg føler den går litt i sykluser. To tre dager sikkelig ille, så litt bedre 2-3 dager! Men sp hver gang den blir verre, blir den enda verre enn sist

Er 10 uker i morgen, og merker kun litt kvalme på kvelden og når det er lenge siden jeg har spist noe. Sist svangerskap varte det til ut i uke 14 om jeg husker rett.

Er 10 uker i morgen, og merker kun litt kvalme på kvelden og når det er lenge siden jeg har spist noe. Sist svangerskap varte det til ut i uke 14 om jeg husker rett.
Sant sikker ikke noen fasit, bare å klamre seg fast til et håp om litt bedring snart. Blir lange dager når en går slik. Selv om det både gjør meg ubekymret og glad for at det er noe på gang

Jeg lurer også på det, spydde nå så jeg trodde hodet vrengte seg og klarte ikke puste. Grusomt med luft i magen som rapes, og da kommer oppkasten brått. Er konstant sulten fordi jeg kaster opp av nesten alt. I dag var grusom, i går kastet jeg ikke opp..hvordan blir morgendagen? Redd for at det er mer en en spire siden jeg spyr så vanvittig....

Jeg spydde fra uke 6 til hun var ute med hun eldste, med hun minste ble kvalmen litt bedre i uke 15-16 ca

Jeg lurer også på det, spydde nå så jeg trodde hodet vrengte seg og klarte ikke puste. Grusomt med luft i magen som rapes, og da kommer oppkasten brått. Er konstant sulten fordi jeg kaster opp av nesten alt. I dag var grusom, i går kastet jeg ikke opp..hvordan blir morgendagen? Redd for at det er mer en en spire siden jeg spyr så vanvittig....
Huff, føler med deg altså

Med nummer 1 og 2 spydde jeg og var kvalm til uke 19-20 ca. Med nummer 3 var jeg like kvalm og spydde til uke 12. Denne gangen får vi se, men har ikke spydd enda.

Med nummer 1 og 2 spydde jeg og var kvalm til uke 19-20 ca. Med nummer 3 var jeg like kvalm og spydde til uke 12. Denne gangen får vi se, men har ikke spydd enda.
Nei det er vell ingen fasit, men heldigvis virker det som det mest vanlige er rundt 12-13 uker. mye som er innenfor normalen

Min kvalme har blitt verre fra uke 10.. men jeg har bestemt meg for at det går over i morgen :hilarious:

Back
Topp