Vi slet fælt med ammingen i starten. Store sår på brystknoppene og teknikken satt ikke. Jeg pinte meg gjennom ammingene før jeg måtte ty til skjold for å få sårene til å gro. Når skjoldene skulle av ville ikke lillemor ta brystet. Helt sugeforvirra stakkar.. hun var helt krakilsk når hun skulle die. Supersulten og fikk ikke til å spise. Hun gråt og jeg gråt..
Vi fikk det til til slutt, men hun var fremdeles urolig. Fant ut at det var sopp i munnen som irriterte henne i tillegg og nå får både mor og baby behandling. Nå ligger vesla fornøyd ved matfatet og jeg er så glad for at jeg ikke gav opp ammingen selv om det var svært fristende et par ganger! Ser fram til å amme jenta mi i lang tid fremover
Vi fikk det til til slutt, men hun var fremdeles urolig. Fant ut at det var sopp i munnen som irriterte henne i tillegg og nå får både mor og baby behandling. Nå ligger vesla fornøyd ved matfatet og jeg er så glad for at jeg ikke gav opp ammingen selv om det var svært fristende et par ganger! Ser fram til å amme jenta mi i lang tid fremover