Hei
Når sånn ca fikk dere 2-3 og 3+ på cb digital? Jeg prøver å vente i lengste laget ettersom jeg kun har en digital igjen 
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk 3+ når jeg var 4+2Fikk aldri 2-3 siden jeg fikk 3+ så tidlig
![]()
Testet ved 5+0 og fikk 2-3, fikk også 2-3 ved 4+ 3 eller noe. Orker ikke teste mer. Blir bare galHar ikke blødd og har ikke smerter, så jeg velger å tro at alt er BRA!
![]()
Har bare testa en gang og da fikk jeg 2-3 når jeg var 4+0![]()
Blir så dyrt og kjipt om man får 2-3 når man forventer 3+. Da blir man så bekymretDet høres ut som en fornuftig tankegang. Skulle ønske jeg klarte å la være også![]()
Nei, ikke noe mer enn andre vil jeg troOj, ja det var tidlig!Større sannsynlighet for at du får tvillinger eller? Jeg er 4+2 nå, men venter nok noen dager til for å sikre meg 2-3
![]()
Blir så dyrt og kjipt om man får 2-3 når man forventer 3+. Da blir man så bekymretVille heller brukt pengene på privat UL, enn tonnevis av tester
![]()
Hehe, ja nei jeg vet at jeg kommer til å ta tidlig UL uansett pga jeg vil bekrefte liv på den måten, så blir uansett ikke betrygget av flere digitaleSå godt å ikke gå amok med disse testene. Skulle ønske jeg var like flink![]()
![]()