Når 2-3 og 3+?

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Hei:) Når sånn ca fikk dere 2-3 og 3+ på cb digital? Jeg prøver å vente i lengste laget ettersom jeg kun har en digital igjen :)

Last edited:
Jeg fikk 3+ når jeg var 4+2 :) Fikk aldri 2-3 siden jeg fikk 3+ så tidlig :)

Jeg har kun testet en gang og kommer ikke til å teste mer.

Fikk 3 + når jeg var 5+1, testet bare den ene gangen.

Testet ved 5+0 og fikk 2-3, fikk også 2-3 ved 4+ 3 eller noe. Orker ikke teste mer. Blir bare gal :p Har ikke blødd og har ikke smerter, så jeg velger å tro at alt er BRA! :D

Testet ved 5+0 og fikk 2-3, fikk også 2-3 ved 4+ 3 eller noe. Orker ikke teste mer. Blir bare gal :p Har ikke blødd og har ikke smerter, så jeg velger å tro at alt er BRA! :D

Det høres ut som en fornuftig tankegang. Skulle ønske jeg klarte å la være også:p

Det høres ut som en fornuftig tankegang. Skulle ønske jeg klarte å la være også:p
Blir så dyrt og kjipt om man får 2-3 når man forventer 3+. Da blir man så bekymret :p Ville heller brukt pengene på privat UL, enn tonnevis av tester :p

Oj, ja det var tidlig! :eek: Større sannsynlighet for at du får tvillinger eller? Jeg er 4+2 nå, men venter nok noen dager til for å sikre meg 2-3:)
Nei, ikke noe mer enn andre vil jeg tro :p Har ingen tvillinger i familien annet enn i min farmors søskenflokk der de var to tvillingpar :) Har ikke komt igjen senere, så tviler på at det gjør det nå :p Lurt å vente litt til, har sett at flesteparten får 3+ når de er noen dager over 5 uker :)

Blir så dyrt og kjipt om man får 2-3 når man forventer 3+. Da blir man så bekymret :p Ville heller brukt pengene på privat UL, enn tonnevis av tester :p

Ja, det har du rett i. Jeg har hatt flere kjemiske/sa, så har heldigvis oppfølging fra gynekolog/jordmor slik at jeg får noen ul utenom :)

Back
Topp