Når åpner barnehagen hos dere?

Åpner 7 og stenger 16.45, bor i Bergen[:)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: annem82

i bhg hvor jeg jobber, åpner vi  0730. men ei stund var der et foreldrepar som hadde behov for 0715, så da gjorde vi det[:)]

Oj, det var jo snilt av dere da[:D]

Jeg kommer til å se meg nødt for å be de i det minste åpne døra kl 0730 jeg da... liker ikke å klage.. eller si i fra om noe sånt.. men er nødt..

Jeg synes at når man åpner en barnehage 0730.. så bør man være der litt før.. forberedt det som skal forberedes.. feks åpne uteskjulet.. hentet melk osv.. FØR  man åpner.. og ikke etter at dørene har åpnet seg.. Minuttene teller for meg som mor[;)]

veldig enig med deg. her er vi VELDIG nøye med å være presis. dersom det begynner ei nyansatt og ho er litt forsinket så er vi snar med å gi beskjed.. jeg er vanligvis på jobb ca 20 min før, liker IKKE å ha dårlig tid, verste som fins å være for sen[:@]

Åpner 0700, og vi bor i akershus

0615

åpner 0645,stenger 17.15... dette er i enebakk...

jobber i en annen bhg her i enebakk,den åpner 7,og stenger 17[:)]

06.45 til 17.15

Åpner 06.45

ORIGINAL: *malela**

Åpner 7.30, og det er et pes for å rekke jobben de dagene jeg må levere (må løøpe 10 minutter for å rekke riktig buss og må gå max 0732 fra barnehagen). Så kjipt når de ikke komme presis de som jobber der, men stort sett har det gått greit. Egentlig begynner jeg kl 07 på jobb men er heldig og har grei arbeidsgiver som lar meg begnne 08 de dagene jeg må levere. Heldigvis for det. Syns egentlig de kunne åpnet 0630 jeg da.

her åpner bhg. kl. 07 og har åpent til 16.30. det synes jeg er lenge nok. 06.30 er veldig tidlig! hadde ikke stemt ja for den åpningstiden nei. tenk så lange dager barna har i bhg.

ORIGINAL: Kittekat

Åpner 06.45.[:)]

her også (Sandnes)

ORIGINAL: gotherina

svarte 0700 for det var ingenting som passet, vi åpner 07:15 og har oppe til 16:45...

utvida nå ved nytt barnehageår, før var det 07:30-16:30...altså utvida med en halvtime...

Sandvedhaugen?

ORIGINAL: Kittekat

Åpner 06.45.[:)]

klepp

ORIGINAL: LilleBølla

Den åpner 7.30[:)]

når jeg begynner å jobeb håper jeg 06.45 pga jobben, men så lenge jeg e rhjemme gjør det jo ingenting...
stenger 16.30

ORIGINAL: Labambie

Jeg aner faktisk ikke... Tror kanskje det er 7?
mener det er 7 eg og-bor utenfor bergen

trykte 06.30 men de åpner 06.45 [:D]

Back
Topp