Når åpner barnehagen hos dere?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Hos oss så åpner de kl 0730.. synes det er så dårlig jeg.. har jo ikke sjangs i havet å rekke jobben kl 08[&:]

Det vil si at jeg hver dag får minustid på jobben..

Ikke alltid de åpner presis kl 0730 heller.. så jeg må stå der og trippe.. for jeg må max dra fra barnehagen kl 0734 for at jeg skal rekke toget mitt..

Og hvor i landet bor dere?

Åpner 7 og stenger 17 [:)]

Åpner 6 45 og stenger 17 15- vi bor 20 min fra byn, så det er nok derfor de tar hensyn [8D]
I oslo åpnet de 730 og stengte 17. Vet det var flere som sleit med å rekke jobben[8|]

Åpner 7.30, og det er et pes for å rekke jobben de dagene jeg må levere (må løøpe 10 minutter for å rekke riktig buss og må gå max 0732 fra barnehagen). Så kjipt når de ikke komme presis de som jobber der, men stort sett har det gått greit. Egentlig begynner jeg kl 07 på jobb men er heldig og har grei arbeidsgiver som lar meg begnne 08 de dagene jeg må levere. Heldigvis for det. Syns egentlig de kunne åpnet 0630 jeg da.

Åpent fra 0645 til 1715

ORIGINAL: Kittekat

Åpner 06.45.[:)]

her også.

Den åpner 7.30[:)]

svarte 0700 for det var ingenting som passet, vi åpner 07:15 og har oppe til 16:45...

utvida nå ved nytt barnehageår, før var det 07:30-16:30...altså utvida med en halvtime...

0630 til 1700

ORIGINAL: *malela**

Åpner 7.30, og det er et pes for å rekke jobben de dagene jeg må levere (må løøpe 10 minutter for å rekke riktig buss og må gå max 0732 fra barnehagen). Så kjipt når de ikke komme presis de som jobber der, men stort sett har det gått greit. Egentlig begynner jeg kl 07 på jobb men er heldig og har grei arbeidsgiver som lar meg begnne 08 de dagene jeg må levere. Heldigvis for det. Syns egentlig de kunne åpnet 0630 jeg da.

Stress ja.. så snill sjef du har da[;)] Kommer 0830 på jobb jeg.. vi har flexitid da.. men da må jeg jo jobbe 1/2 time lengre hver dag.. og det rekker jeg heller ikke... pga at barnehagen stenger jo 17.. og bruker nesten 1 time hjem...

ORIGINAL: Lena Levegg

Åpner 6 45 og stenger 17 15- vi bor 20 min fra byn, så det er nok derfor de tar hensyn [8D]
I oslo åpnet de 730 og stengte 17. Vet det var flere som sleit med å rekke jobben[8|]

Så alle barnehager i Oslo åpner 0730? Da er man i alle fall i Oslo da.. jeg må reise fra Ski jeg.. som ligger 20-30 min med bil unna oslo.. med kollektiv så tar det enda lengre tid..

07

halv sju.. halv åtte synes jeg var i seneste laget ja

ORIGINAL: Kittekat

Åpner 06.45.[:)]

sånn er det her også

Bor i Volda, Møre og Romsdal. Barnehagen her åpner 07:15

Back
Topp