Når åpne julekalenderen

Etter vi har spist middag. Er kun jeg som er hjemme på morran så hadde blitt kjedelig for pappaen om vi åpner dem da.

Jeg synes det er koseligere på morgenen. For oss er det jo å telle oss en dag nærmere jul, så å stå opp å få åpne pakke er kos for oss alle ♥️

Vokst opp med å åpne kalender likt med barne TV selv. Så lærte barna det samme. Men merket i fjor at skolebarna åpnet på morran. Så da ble det det. Skal ta en vurdering igjen nå. Om de vil åpne tidlig eller sent:)

Her åpner alltid barna opp kalender på morgenen. Så har de gått opp og gjort seg ferdige litt tidligere for å få med seg julekalenderen på tv. No kommer vel ikke de to største ha så stor interesse i julekalender på tvn. De åpne vel kalenderen og bare drar på skolen hehehe.. men de to minste trur jeg vi kommer gjøre de samme med som vi gjort tidligere. Koselig å start dagen med litt stearinlys på og vi samles forran tv og ser på julekalenderen før vi all drar på hversitt.
Og de gleder seg til å få åpne kalender så de kan fortelle for venna sin hva de fått.

Vi kommer til å ta det på ettermiddagen.
Jenta er 2,5 år og om hun åpner en gave på morgenen (la oss si plasterlin) så kan du være sikker på at det klikker for henne om vi ikke har tid til å sitte 1 time å holde på med det, og DET har vi ikke tid til på morgenen når vi må kjøre hjemmefra 06.55.
Blir mye kosligere for henne å ta det på ettermiddagen så har vi god tid til å sitte å leke med det hun har fått :)

Back
Topp