Nån som veit`?

Usminka

Elsker forumet
Vess man sir opp stillinga si mens man e i permisjon. Ka slags rettigheta har man hos nav, når permisjonen min e færdi

tror det er som når du er i jobb. sier du opp jobben har du en karantene tid på 6 uker, før du fra støtte fra dem.. tror jeg da..[8|]

D va d æ trudde. Uff, har ikkje løst å gå telbake i arbeid på Narvesen. Æ vil jobbe me den som æ e utdanna innenfør.E førskolelærar forhåpentligvis når mai e færdi.

ORIGINAL: Usminka

D va d æ trudde. Uff, har ikkje løst å gå telbake i arbeid på Narvesen. Æ vil jobbe me den som æ e utdanna innenfør.E førskolelærar forhåpentligvis når mai e færdi.

få sjefen din til å skrive at du ble sparket, da får du støtte fra dag 1[8D]

ORIGINAL: Bella83

ja, få sjefen til å si opp deg.. det skal nok je gjøre, orker ikke tanken på å gå tilbake som telefon selger, det er absolutt IKKE ett yrke for meg..

ORIGINAL: Bella83

Ser vel ikke så bra ut i papirene når du skal søke jobb.....Jeg ville stusset hvis jeg skulle vurdere søknader i allefall. Hadde valgt å si opp selv og heller tatt karantenetiden. Men du vet at nav bare betaler 64% av lønna di?

Back
Topp