nån som gidde

nemi.marselia

Forumet er livet
æ orka ikkje å sette på nett å bestille farga kartong (klare ikkje å kjøpe førskjellie farge å sånt)
så hadde nån som bor i nærheta a en butikk orka å kjøpt brazzil i førsellie farge å sendt oppover. (har tang å dies å bi jo gal når æ ikkje kan trykke nåkka spesielt)
tenkte å få kjøpt kartong før ca 150-200kr (veit ikkje heilt prisan)
så om nån gidde så sei ifra så overføre æ nok t kartong å porto
tenk på d ei stund dåkk[;)]

vil absolutt anbefal dæ å finn ei internettside, e MYE billigere... Her kosta det mellom 8-10 kr pr ark. mens nettsidan ofte har ned i 4-5 kr.

på papirloftet har de pakker med bazill kartong til halv pris nå - 150 kroner for 50 ark i 12x12... De plukker forskjellige farger til deg (og garanterer at du vil like fargene). Gå på papirloftet, og så på Gjør et kupp

50
ORIGINAL: lenemor

på papirloftet har de pakker med bazill kartong til halv pris nå - 150 kroner for 50 ark i 12x12... De plukker forskjellige farger til deg (og garanterer at du vil like fargene). Gå på papirloftet, og så på Gjør et kupp

HMM VA INNE MAN FANT IKKJE D (ups caps lock)

OIjj! Det skal iallefal JEG gjøre!

Ikke så rart - jeg har tullet... ikke papirLOFTET men papirGLEDER... sorry [8D]

papirGLEDER

Ikke så rart - jeg har tullet... ikke papirLOFTET men papirGLEDER... sorry [8D]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåå[:D]

Da fant du, ikke sant??

Bestilte en sånn pakke i går jeg, for jeg har heller ikke tålmodighet til å bestille et og et ark på nettet - særlig fordi dette er de første kartongene jeg kjøper så jeg aner ikke hva jeg trenger egentlig...

ja nå begynte j å lure, for handlet jo på papirloftet i går.. hehe, men da må j nok inn på papirgleder også=)

hjelpes sååååå dyr porto[&:] 101,-

Da hjelper d ikke om pakka med ark er billig

ja,portoen var svindyr da...lønner seg jo ikke dette[>:]

ORIGINAL: Sommermamma =)

ja,portoen var svindyr da...lønner seg jo ikke dette[>:]

nope, ble litt skuffa, da j fikk skikelig lyst på den pakka, spennende å ikke vite hvilke farger d er da=)
Får sende ei mail til de å klage på portoen deres,.... kansje de gjør noe med det hvis fler klager[;)]

Back
Topp