Nåltesten!

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Stemmer den?
Den er motsatt av ringtesten.
Sirkel er gutt.
Pendler er jente.

Må jo ha noe å gjøre mens jeg er syk... Hi hi! ;)

Hihi,aner ikke om den stemmer,men hvis jeg skulle gjette??..... Nei ;-)

Men jeg tråla meg gjennom en hel haug sånne kjerringråd om kjønn en dag sjøl jeg,så skjønner om du sjekker! Da fikk jeg 12 for gutt og 8 for jente tror jeg. Så alle stemmer iallfall ikke ;-)

Svigermor har tatt nål testen på meg og samboer,men sirkel var jente og fram og tilbake var gutt. Hun fant ut at vi skulle ha 2 barn totalt,først en gutt så en jente,var likt på begge.

Svigermor har tatt nål testen på meg og samboer,men sirkel var jente og fram og tilbake var gutt. Hun fant ut at vi skulle ha 2 barn totalt,først en gutt så en jente,var likt på begge.

Trodde dette var for ring?
Og at sirkel på nål test er gutt?
Google... :p

Kan jeg ta testen på meg selv, eller er det noen andre som må gjøre det på meg?
Hvordan går jeg frem punkt for punkt?
(jada, må ha det inn med t-skje) :p

Kan jeg ta testen på meg selv, eller er det noen andre som må gjøre det på meg?
Hvordan går jeg frem punkt for punkt?
(jada, må ha det inn med t-skje) :p

Nåltesten:
Tre en nål på en tråd.
Hold den over magen.
Ikke beveg hånden!
Se hvordan nålen beveger seg.

Ringtesten går i sirkel hos meg = Jente
Nåltesten går frem og tilbake = Jente

I så fall vet jeg en mormor og en farmor som kommer til å kjøpe MANGE kjoler! Får smøre meg med tålmodighet til 13 februar.... føles LEEEENGE til!

I så fall vet jeg en mormor og en farmor som kommer til å kjøpe MANGE kjoler! Får smøre meg med tålmodighet til 13 februar.... føles LEEEENGE til!
Akkurat slik er de på meg også :)
Blir spennende¨å se om de stemmer :)

Spennende!!! :)
Her har bestemor tenkt mest blått, for vi har en prinsesse fra før! Magefølelse er gutt, nåltest sier jente. Spennende å se ja! :)

Back
Topp