nålefilting, vis meg!

OH RLY?

Forumet er livet
vis meg bilder av det du har laget!

hva trenger man for å gjøre det?

å kan man lage ting som skjerf eller luer på denne måten?

Jeg bruker det mest til sitteunderlag nå, for å filte på navn og evt annen pynt.

oi, råååååådigga ole og fiskestanga da, flinkis!!!!! nei må nok prøve dette selv og, er det veldig vanskelig å få det til skikkelig? hva trenger jeg?

Har bare nålefiltet hjerter på tovet vinvesker =)
Ikke noe vanskelig egentlig.. Kjøpte liten startpakke på Panduro med tre nåler og plate i pakka. Ellers bruker du bare ullgarn eller ferdig "dotter" i pakke [;)]

På Panduro får du tak i ett filtenålsett med en type pute som du skal legge under arbeidet og tilhørende filtenåler. På sitteunderlagene har jeg bare brukt garn jeg da, men man kan også bruke ull.

Her har jeg prøvd meg på ett ullhjerte, bildet får ikke fram helt, men det er ikke flatt.

Eska og innholdet fra Panduro ser slik ut

ORIGINAL: strikketrollet

På Panduro får du tak i ett filtenålsett med en type pute som du skal legge under arbeidet og tilhørende filtenåler. På sitteunderlagene har jeg bare brukt garn jeg da, men man kan også bruke ull.

Her har jeg prøvd meg på ett ullhjerte, bildet får ikke fram helt, men det er ikke flatt.

Eska og innholdet fra Panduro ser slik ut

Den jeg har og [:)]

ORIGINAL: Minismurf

Har bare nålefiltet hjerter på tovet vinvesker =)
Ikke noe vanskelig egentlig.. Kjøpte liten startpakke på Panduro med tre nåler og plate i pakka. Ellers bruker du bare ullgarn eller ferdig "dotter" i pakke [;)]

Jeg syns heller ikke det er vanskelig så lenge man bare kommer inn i det. Jeg har kun filtet tre ganger tilsammen, og det er de tre tingene som er på bildene her! Hjertet var ett prøveprosjekt nå tilslutt. Nybegynner, men har fått mersmak [:)] Skal man filte større ting så får man tak i ett type håndtak med 3 - 6 filtenåler på.

niiiice, ok må jo kjøpe det da!

tøøøøøøsen tack for svar asså, må bare komme med flere bilder og slikt da peeps!!!![;)][;)][;)][;)][;)]

Ligger noen bilder av vinveskene mine m/nålefiltede hjerter i denne tråden [;)]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18647273&mpage=1

ORIGINAL: Minismurf

Ligger noen bilder av vinveskene mine m/nålefiltede hjerter i denne tråden [;)]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18647273&mpage=1
husker det ja, skikkelig fine er de!!!! jeg må nok prøve jeg og, har lyst å lage blomster å ha på tøflene jeg lager, og luene og slike ting [:D]

tro hva jeg skal finne på til våren når jeg ikke har bruk for tøfler lenger....hmm [8D]

stilig!nei må finne en unnskyldning til å dra inn til byen i morgen..............[8D][:D][:D][:D][:D] panduuuuuuro!!! <3

Back
Topp