Nåh...Hva sier dere? *oppdater*

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Gravid? Ikke gravid?? Testen ble tatt bare 1 og en halv time etter jeg var på do sist... Altså ikke med morgenurin... IKM i morgen eller på onsdag..

 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ser dårlig ut dette, er begynt å spotte litt, så da er nok TR underveis og g-testen i dag med morgenurin viste det samme som testen over her.. 

Men gratulerer så mye til dere med spirer i magen <3 
Håper dere alle får ett fint svangerskap. 

 
det kan godt hende du er gravid, men ville ikke innstilt meg på noe før jeg hadde fått et tydeligere plusstegn. Er så kjedelig å bli skuffa :/ Jeg har opplevd å få en svak svak linje uten å være gravid, var så skuffa :( men har også opplevd det i positiv retning :D
 


tezzie skrev:
det kan godt hende du er gravid, men ville ikke innstilt meg på noe før jeg hadde fått et tydeligere plusstegn. Er så kjedelig å bli skuffa :/ Jeg har opplevd å få en svak svak linje uten å være gravid, var så skuffa :( men har også opplevd det i positiv retning :D


Skjønner den altså Får ta en ny en i morgen på morgenurin.  
 
Skal det være et plusstegn eller bare den streken?
 
Jeg ser ikke et plusstegn jeg...... For meg er det kun en strek...
 


Des09Spire12/13 skrev:
Skal det være et plusstegn eller bare den streken?


Er en svaaaak strek der også Så er ett plusstegn...
 
Men søkte på google i dag... og de fleste sånne tester er vist falske..  
Aldri opplevd det før jeg.... har jeg vert gravid har de vert positive, og vist ikke - negative!
 
Jeg har aldri opplevd å få svak positiv uten å være gravid. De har vært virkelig blendahvite når de har vært negative. Ta en ny i morgen tidlig, da får du nok sikkert svar:) Jeg er er optimist, og heier på deg:) 
 
Søt du er honningbien 

Tror selv jeg er gravid.. Da brystene er så ømme at om jeg kommer borti klynker jeg.  og har "melkeaktig" utflod...

Men venter TR i morgen... Så om hun ikke kommer, så tester jeg på nytt... Men om jeg ikke er gravid så er 3 svake tester dårlig gjort altså.  he he
 
Uff, det var trasig.  Håper det ordner seg neste pp for dere.  Hvis du ikke har så lange sykluser, er det jo fortsatt mulighet for å havne i Juni 2012 gjengen;)
 
Uff, så utrolig leit! Håper spiren sitter på neste forsøk!*klemmepå*
 
Håper spiren sitter i neste pp :)!!! <3
 
Back
Topp