Någon från Larvik?

Yess, jeg har fri neste tirsdag, så da kan jeg være med og vanngymme ^_^ har absolutt ikke vondt av å bevege litt på skrotten.
 
Fader å, jeg hadde gleda meg til å ta fram badetøy og få vært litt sosial. Så må jeg jobbe ikveld likavel. Hadde passa bedre hvilken som helst annen dag! Er det neste tirsdag og?
 
Fader å, jeg hadde gleda meg til å ta fram badetøy og få vært litt sosial. Så må jeg jobbe ikveld likavel. Hadde passa bedre hvilken som helst annen dag! Er det neste tirsdag og?

Det var synd! Det ska vara varje tisdag. Prövat att googla fram adressen till dig men jag hittar inte exakt. Den ska ligga på Kråkefjellveien. Tror man ser vart det är därifrån
 
Er det fler enn meg som skal i bassenget i dag? Jeg må i hvert fall på nordbyen først, for jeg finner ikke badetøyet mitt! Men det er sikkert blitt for lite uansett haha.
 
Er det fler enn meg som skal i bassenget i dag? Jeg må i hvert fall på nordbyen først, for jeg finner ikke badetøyet mitt! Men det er sikkert blitt for lite uansett haha.

Hej! Så din post precis :) jag var inte där igår, jobbade sent, men skall nästa tisdag :) Var du där?
 
Åh! Jeg vil så gjerne men merker at jeg sliter med å få tid til fritidskos nå for tiden. Skal ut i 50% sykemelding etter ferien, kan være det hjelper - men har en jobb der jeg neppe blir å jobbe 8-12 akkurat :p Jeg sier ifra så fort det blir muligheter her for kaffe på dagtid!
 
Jeg vil også :)

Er stort sett ledig, jobber bare tirsdag og torsdag kveld (så får ikke til den svømminga).
 
Heh, glemte hele svømminga igår, det var jo "mandag".. Men jeg tenkte å ta turen ned på becks cafe i ett-to-tida hvis noen vil være med :)
 
Heh, glemte hele svømminga igår, det var jo "mandag".. Men jeg tenkte å ta turen ned på becks cafe i ett-to-tida hvis noen vil være med :)

Jag ska försöka mig på simning nästa tisdag :) missat flera ggr :/
Jag hade mött dig om jag inte jobbat, kanske vi kan försöka ta en fika på en söndag någon dag :)
 
Back
Topp