Någon från Larvik?

Hei! Jeg bor nesten i Larvik ^_^ bodde der i tretten år, bor i Kvelde nå, men jobber fortsatt i byen. Og det er jo bare en halvtimes tid med buss :-) Jeg er 33.
 
I alle dager! Alle sier at det ikke er noe her i området, til og med kiropraktoren min hadde hørt rundt med andre kollegaer og det var ikke bassengtrening for gravide her :p Takk for infoen!
 
Japp, för gravida :) var där igår, väldigt behagligt! Det är inte så intensivt men bra förebyggamde övningar :)
Så bra! Tror jammen jeg skal dukke opp neste gang! Det blir da den 2. februar ... oi, den dagen har jeg ultralyd! Skal prøve å rekke det etter ultralyden :)
 
Så bra! Tror jammen jeg skal dukke opp neste gang! Det blir da den 2. februar ... oi, den dagen har jeg ultralyd! Skal prøve å rekke det etter ultralyden :)

Ja, gör det! Eller tisdagen efter det :) Hoppas det går bra på ultraljudet! Vill ni veta kön eller vet ni redan det?
 
Ooh, jeg skal prøve å bli med, hvis jeg finner badedrakt og ikke jobber seint den dagen. Har ikke fått arbeidsplan for februar enda.
 
Back
Topp