Nå.......

Goilljentan 06 og 09

Elsker forumet
gikk slimproppen mi.noen andre som har mistet den??
Lurer på hva det neste som skjer er...

Høh?? Fortell fortell???

det var en stor slimklomp som kom i do nå når jeg var til jm..å hun kom å såg,å d var slimproppen sa ho.var ganke ubehagelig..

oi.. du var heldig at den gikk der da så hun kunne bekrefte det.. [:)] jeg er helt blå på sånne ting altså men, kan det skje hvilken dag som helst nå at bebisen kommer??

har ingen sladdrevenn..hode har ikke festet seg,men jm sa at siden jeg er 3 gangsfødene behøvde ikke hode å feste seg..

Oj.......  Men en kan vel gå lenge uten slimpropp? Må bare være litt mer obs på infeksjonsfare og sånn?

den ser ut som et slimete lite "egg"..jm sa at slimproppen kunne gå 4-6 uker før fødselen..ex-svigerinna min mistet slimproppen 6 uka før ho fødd

Men da er alt egentlig i orden sant? Håper det iallfall [:)]

ORIGINAL: Tesa

ORIGINAL: Mamma til snart 3

den ser ut som et slimete lite "egg"..jm sa at slimproppen kunne gå 4-6 uker før fødselen..ex-svigerinna min mistet slimproppen 6 uka før ho fødd

Okey, jeg trodde at det bare var snakk om noen dager jeg..

det trodde jeg også.. [:)]

ja det trodde egentlig jeg også,men fikk d bekrefta av jm i dag..har 6 uker i gjen men tror ikke jeg går så lenge nei..

skal ha inn bilde i na ja..sa du må bare sladre ja..tihi!!

Bitzyh:Skjønner deg godt at du sier nei til sambo da ja..sier nei jeg også å ler bare samberen min..jaja sier han..

det blir vel jeg,sambo,å beibisen.eller bare frode å beibisen..

d er halt vanlig å ha mye slim på slutten..

Så spennende. Nå nærmer det seg, jenter!!

det kjennes ut som noe som "detter"ut når du tisser.hele slimproppen kan komme med en gang eller bare bliter av den..ser hver gang jg er på do jeg..

ORIGINAL: pink-girl85

jeg vil og se slimproppen min... heretter skal jeg både bæsje og tisse i en potte så jeg
er sikker på og få det med meg [:D][:D]

Hehe... den var god [:D]

Back
Topp