Goilljentan 06 og 09
Elsker forumet
gikk slimproppen mi.noen andre som har mistet den??
Lurer på hva det neste som skjer er...
Lurer på hva det neste som skjer er...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tesa
ORIGINAL: Mamma til snart 3
den ser ut som et slimete lite "egg"..jm sa at slimproppen kunne gå 4-6 uker før fødselen..ex-svigerinna min mistet slimproppen 6 uka før ho fødd
Okey, jeg trodde at det bare var snakk om noen dager jeg..
ORIGINAL: pink-girl85
jeg vil og se slimproppen min... heretter skal jeg både bæsje og tisse i en potte så jeg
er sikker på og få det med meg [:D][:D]