Nå....

jomfruen-82

Betatt av forumet
er det rett før jeg hopper på havet!!!Jeg er såååååå DRITTLEI av å være gravid. Godt dette er ALLER SISTE gang ja!!!!!!(førstegangs gravide:det blir kjipere og kjipere å være gravid for hver gang) Hva pokker skal jeg gjøre??Har prøvd å massere brystvortene, hatt sex, tøyd litt i livmorhalsen[:@]INGENTING funker jo[:'(]Blir kvalm med tanke på at jeg må vente enda lenger. Skulle kanskje skrevet på klageforum...men pytt pytt.

jeg vil å føde nå!! kjempelei!! Vondt og verk over alt!![:@]

Ja jeg kan trygt melde meg inn i denne "dritleiavåværegravid" klubben......[:)]
Men det nærmer seg nå jenter.....lørdag så er vi i juli "allerede", synest egentli det har gått fort men på en annen måte veeeeeldigt trrrreeeeiiiggggttt[:(][:(]

Det trenger vi Chello[:D]

Ikke jeg heller[:D] klarte å komme meg ut av den følelsen til slutt.

Jeg fant en jeg og[:D]hehe..
Måtte jobbe litt for å få åpnet den men det gikk til slutt

Deler du litt med meg da?[:D]Nå skal jeg ut å hoppe på trampoline....huff...føler meg teit....MEEEEEN,tenk hvis det funker[;)]

10 min klarte jeg å småhoppe....auuuuu....med bekkenløsning var det ikke så lurt nei.*dummedummemeg*

ORIGINAL: chello

ikke for å drepe stemninga her meeeeeen: JEG ER IKKE LEI

*chello sprer rundt seg med positive tanker*

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Signerer her jeg, alt er så fint atte...

jeg er heller ikke lei!!
Hadde det ikke vært for at det kommer noe søtt ut snart, så kunne jeg gått sånn en evighet til jeg [:D]
Syns det har gått så utrolig fort, og skjønner liksom ikke helt hvor tiden har blitt av...[:D]
Har bare begynt å glede meg grenseløst til å se nurket vårt, og blir litt utålmodig av det.. [;)]

Jeg har også planer om å få en, to eller tre barn til, så håper inderlig ikke det blir ille å gå gravid flere ganger...

Hehehe,ikke sånnt stygt ment da.Må legge til at mine 2 tidligere sv.skap var tilnærmet perfekte!Ingen plager i det hele tatt og 2 fødselen var unna på 1,5 time[:D]. Er bare jeg som er utrolig pessimist og utålmodig i dag.[:'(]Har slitt med kvalme de 4 første mnd,og bekkenløsning siden uke 9.Meeeen,det er verdt det!!!![:D]

Huff,er du kvalm ennå?[&o] Min gikk over i uke 15 eller noe sånnt.Men med den kjekke bekkenløsningen min så har jeg vært sykemeldt siden november i fjor.Tia gar gått drittregt for meg når jeg ikke har vært i stand til å jobbe.

Jeg er også lei av å ha en stor mage som ikke passer inn i fine klær.. og så er jeg lei av å ha vondt overalt. Selv om jeg har hatt minimalt med fysiske plager tidligere i svangerskapet, så frister det absolutt ikke til gjentakelse. Har til og med vurdert å adoptere vårt neste barn, fordi jeg ikke orker tanken på å være gravid en gang til.

Dette svangerskapet har gått mye bedre enn det forrige. Da var jeg sykmeldt fra uke 10, og ut. Nå er jeg liksom fortsatt i jobb, til i morgen.
Men denne gangen trengte jeg ikke 9 mnd på å forbrede meg psykisk. Ungen kunne kommet dagen etter at jeg skjønte jeg var gravid, for min del.
Så nå begynner ventetida å bli lang. Det gjør meg ikke noe om jeg går glipp av 3 uker permisjon, jeg er klar. Men kniper til lørdag.
Så på den ene sida er det greit å være gravid, på den andre kan det godt være over snart. Skal bare få ordna de siste vesentlige tinga nå, så kan jenta mi komme!

Jeg må vel si jeg begynner å bli lei jeg da....
Men det er kanskje mest det at jeg venter på å få gullet ut og kunne kose meg med h*n i armene i stedet for å sitte og stryke på magen [:)]

Og så det at jeg er sliten. Alt blir et ork, og det er ikke stort som blir gjort hjemme her om dagen. Selv om jeg orker jo å lage middag hver dag [:D]

Og så har jeg fått sex tre ganger siden fredag. Det har ikke akkurat hjulpet på å sette igang noe, men godt var det [:)][:D][:)]

Jeg og er nokså lei her jeg sitter.  Finner lite energi om dagen. Og når jeg finner energi blir jeg så sinnsykt trøtt etterpå. Beina er slitne...
  Klær.... ingenting passer jo, vil ha på meg fine "tynneklær".  Det er spesielt kjekt når samboeren sier: er det så nøye da?  Kunne ha skutt i disse øyeblikk.  Og alle kaller meg for "tjukken", JEG KAN FREMDELES SPARKE!!!! [:@][:@][:@]
  MEN.... bare 1 uke og 2 dager igjen.( eller tre uker som babyverden sier)
Nå skal jeg vaske soverommet.....

Positive tanker til alle høygravide og en kjempeempatisk/sympatisk klem fra meg....

Back
Topp