Nå....

null

Forelsket i forumet
Har jeg vært på kino med mini. Fyrt i ovnen & tent stearinlys. Mannen er på kveldsvakt & jeg har tatt fram silketrykk.
Ute høljer det ned....
Såå.. Nå kommer barnevakten & jeg må løsrive meg fra kosen for å gå tur med hunden....aah i regnet... jeg vil ikke!!! Haha åsså har bekkenet begynt å tulle kjempefin denne gangen,så sånne turer er ganske vonde. Haha sånn! Ferdig å syte (nesten) Hva Gjør dere?
:)

Ligger som et slakt på sofaen og blir trøtt av å tenke på at jeg egentlig skulle støvsuge.. Mannen skal ut med noen venner, så blir popcorn og tv kveld :)

Jeg ligger rett ut på sofaen med samboer og hund :) har fått servert biff, hjemmelaget fløtegratinerte poteter og soppstuing. Blir stelt godt med:)

Sign! Ble også misunnelig :P
Jeg sa til mannen istad at jeg hadde fått så vondt i hode, åja sa han, du får hente deg noen paracet da.... kjente att det kokte inni meg litt! Kunne han ikke bare hentet 2 til meg liksom??

Jeg sa til mannen istad at jeg hadde fått så vondt i hode, åja sa han, du får hente deg noen paracet da.... kjente att det kokte inni meg litt! Kunne han ikke bare hentet 2 til meg liksom??

Hahaha høres kjent ut! Har han snakket med min eller?
Det var vått ute. Jeg er gjennomvåt!

Haha ingen lørdag uten litt silketrykk foran tv'n!
Prøver meg på alvevesten til Paela! Synes den er så fin. Holder også på med en liiiten nyfødtbukse:p hihi klarte ikke å la Være. . Noen andre som holder på med noe spennende på den fronten?

Haha ingen lørdag uten litt silketrykk foran tv'n!
Prøver meg på alvevesten til Paela! Synes den er så fin. Holder også på med en liiiten nyfødtbukse:p hihi klarte ikke å la Være. . Noen andre som holder på med noe spennende på den fronten?
Er begynt på ei lita jakke til søstera mi sin baby som er venta i februar :)

Sent from my iPad using BV Forum

Er begynt på ei lita jakke til søstera mi sin baby som er venta i februar :)

Å så koselig å få så tett da!
Er dere gode venner?

Broren min har 4 barn (3 jenter & en gutt)
Jeg har en gutt som er to år mindre enn hans gutt & de er skikkelig gode kompiser:) synes det er litt stas!

Ligger godt over magen jeg nå pga bekkenet faktisk! Siste gang begynte smertene ganske tidlig som nå:/ et haaat er det med bekkenløsning :( fikk mannen til å masere litt, men ble ikke mer enn noen sekunder før han måtte rekke å se et eller annet på tv:mad:

Jeg og samboeren har sett på film. Nå vurderer vi videre valg, men det ender vel opp med han foran PC'en med et av spillene sine. *Livet med en nerd til kjæreste* ;-)

Jeg er på nattevakt... Tror dessverre det kommer til å bli veldig slitsomt siden jeg er så trøtt allerede!

Var på jobb forrige natt også og har ikke fått sove nok i dag...

Generelt får jeg ikke sove nok for tida! Er trøtt som en dupp hver dag! Håper jeg snart får tilbake litt energi. Er det flere som er ekstra trøtte?

Å så koselig å få så tett da!
Er dere gode venner?

Broren min har 4 barn (3 jenter & en gutt)
Jeg har en gutt som er to år mindre enn hans gutt & de er skikkelig gode kompiser:) synes det er litt stas!
Ja veldig kjekt :) gleder meg til å fortelle det til ho :) ja vi er gode venner men møtes ikkje veldig ofte. Er kjekt med søskenbarn i samme alder ja :)

Akkurat må venter jeg på at mannen skal bli ferdig med alle sine 'skal bare..' Ting før vi starter til Sverige på handletur :p godt å bare komme seg på en tur :)
Ellers er jeg en god del trøttere enn vanlig, men ikke slik at jeg ikke fungerer :)

Jeg sitter i sofaen og ser friends, mens samboeren skriver oppgave :p Jeg er også veldig trøtt! Kan sovne sittende, men våkner tidlig på morraen likevel, og føler meg uthvilt.. Noen timer seinere er jeg trøtt igjen :p Rolig søndag her i hus, var på "fest" i går.

Back
Topp